Hjälp Skummt problem med Wii Mote + Laddningsbara Batterier ?
Tjena det är så att jag har 8st Duracell Batterier och en Laddare som nog kan vara Semi gammal.
Hursomhelst så har jag haft batterierna sen 2006 och dom har funkat bra och laddat om flera gånger och dom funkar varje gång till Xbox 360 Kontrollerna.
Men jag har inte kunnat spela Wii på flera veckor nu för att så fort jag sätter i Duracell Batterierna i någon av mina 4 Wii motes ( har prövat alla ) så blir Det 3-4 Vita streck när jag trycker på home sen efter 5-10 Sek så blir det 1 rött streck sen dör hela Dosan sen går det inte starta dosan igen, det blir blått lite fort bara men dör igen och nej det är inte problem med Syncningen för det har varit samma sync jämt aldrig syncat till någon annan Wii och då borde den inte ens hitta Wii till att börja med ?
Jag undrar vet ni om det kan vara så att Wii Motes kräver extra mycket motför Tex xbox 360 Dosa då dom fungerar men inte Wii ?
Samt kan alla mina batterier vara slut eller är det batteriladdaren som är Slut då jag får Rött streck sen dör den även fast jag laddat mina batterier över 40 timmar flera gånger ?
Vill inte gå o slösa massa pengar på massa nya batterier och laddare om det inte hjälper blir jag tokig och det är säkert 500 kr till för ny laddare o massa batterier :(
/tack på förhand om ni tros veta vad som är felet
/Boz