Hej!
Problemet jag har jag inte ännu lyckats hittat nåt riktigt svar till :(
Jag ska även notera att jag brännt XGD3 spel fram till igår utan att misslyckas. Där bland annat MW3 som är nytt :)
Köpte den nya Lite-On Intern ihas SATA Svart med iXtreme Burner MAX härifrån och monterade in den i min dator.
Jag googlade runt lite direkt efteråt ifall det var nåt speciellt sätt man skulle bränna på i Imgburn men tydligen behövdes inte det
så jag provade bränna Saints row 3
Bränningen gick bra utan något fel och jag verifierade även efteråt för att se att de blev en blev lyckad och även där visade den "complete".
Spelet startade oxå utan problem MEN efter ca 30min spelande hänger sig spelet,(den hänger sig på exakt samma ställe varje gång)
testade även att installera spelet till HDD och då märker jag den vägrar installera, den stannar alltid på 34%, sen kommer en ruta fram "This disc may be damage or dirty" bla bla
Provade bränna om spelet igen, samma resultat igen på exakt samma % när jag försöker installera:)
Tänkte först det var en nuke release av spelet så jag provade ett annat spel
Assassin's Creed: Revelations. Där blev bränningen oxå godkänd men där vägrar spelet helt att starta, Xboxen kan inte läsa skivan som ett "spel"
Efter en hel eftermiddags/kväll sökande igår men utan lösning hittade jag att EN annan person råkad ut för likanade problem med Assassin's Creed: Revelations och även han var ute efter ett svar
Nu sitter man här utan varesig spel och skivorna är slut:P
Så min fråga är: Är det nåt inställning i Imgburn som ska ändrar när man använder burner Max?
Dom flesta guider jag sett på nätet är verkar vara för folk som inte har burner max
MVH
//Astrou