Uppdatering av jtag alt konsoll?
Hej!
Fick lov att registrera mig för jag har blivit yr av all den fantastiska information som finns på detta forum.
Jag sitter på en äldre 360 som blev jtag fixad för snart två år sedan. Kan köra säkerhetskopior från en extern usb disk via xexmenu 1.1. Har bara kört offline, aldrig ens haft den inkopplad på nätverket.
Nu till mitt problem; Nya säkerhetskopior kräver att man uppdaterar något? Chansade och valde JA vid frågan, men fick endast svaret att skivan tydligen var oläsbar, detta via usb start av kopian.
Lite info som jag lyckats gräva fram som kan va till hjälp: D: 2.0.8955.0 , K: 2.0.8955.0 , BK: 2.0.1888.0
Har en känsla av att det är dashboarden som behöver en översyn eller rent av jtag modifieringen? Har kikat igenom guiden för uppdateringen m.m. men då jag inte vet exakt vad jag ska göra vill jag inte chansa och uppdatera felaktigt när det gäller flashningar och sånt.
Har tyvärr ingen möjlighet att komma förbi sthlm, då jag bor en bit norrut. Och han som gjorde min jtag har lagt av och försvunnit..
Tack på förhand och behövs mer info av nåt så fixar jag det.