-
Grön/Gul bild
Hej jag har köpt en Ps2 med messiah av er ( psxcare) den har fungerat bra , men nu får jag grön/gul bild när jag slår på ps2an ,spelar ingen roll om det är ett spel eller film allt blir grön/gult så här är det även om jag startar utan skiva i så är startbilden grön/gul,är det rgb-kabeln som har pajat eller vad tror ni? den är ju bara ca 2 mån gammal ,den ska väl hålla längre tycker man? om det är kabeln som är trasig kan man få en ny då ?
-
Ring killarna på 08-615 21 60 i morgon..
Går nog fortare än att vänta på deras svar på boarden..
O sen e det ju garanti på chipen.. o RGB kabeln byts nog om den e paj...Men kanske inte PGA oförsiktikhet..
ha det
-
Det är antagligen RGB-kabeln. Kolla stiften, samt att den sitter som den skall. Maila ditt kundnummer annars så skickar jag en ny.
-
Jompz...vad snackar du om, jag är ju blixtsnabb på att svara i messageboarden :-)
Snabbare än vad grabbarna i butiken hinner lyfta på luren...
-
hehe ja vet hansi =)) du e en klippa..
Känns bara lite deja vu att se samma frågor hela tiden.. HEHE
O sen e eloge till hansi o grabbarna som orkar me detta..Fan det måste ta massor o tid o svara på frågor som redan e ställda..
aja alla har ju frågor.. http://www.psxcare.com/support/forum/smile.gif
-
Om du tycker det är samma frågor i messageboarden skulle du prova att svara i telefon hos oss ett par dagar :-)
Här kan man åtminstonde länka till de svar man skrivit tidigare.
-
hej hansi jag fick den nya rgb-kabeln idag så nu funkar det som det ska, det gick fort att få hem kabeln, mycket bra serviceanda ni har, fortsätt så, tack så mycket.