Finns det någon NES EMULATOR Till DS TWO som inte laggar apa ???
Då jag köpte mitt ds two för ett tag sen och fick den stora besvikelsen att den ska fungera bra med GBA och Snes emulator blev jag sinnesjukt besviken nästintill alla spel går så segt så det är inte ens roligt att spela oavsett vilken inställning jag väljer 1x 4x osv.
Så jag undrar om det finns någon pålitlig NES emulator som fungerar med bra fps på DS two som inte brickar den ? ( gärna länk till vart jag kan ladda den också om det finns vore uppskattat :) )
PS skulle gärna vilja ha fungerande SNES och GBA emulator också men det finns väl inte antar jag ? så chansen är väl stor jag blir besviken på nes också ?
Jag har spelat GBA på mitt gamla M3 adapter kort och där går alla spel perfekt som om jag spelade på en gameboy advance direkt, och jag har kört massvis med emulatorer på typ alla konsoller som kan köra emulatorer och dom som fanns här på ds two är bland dom sämsta och segaste jag nånsin varit med om hur kan dom ens skriva att dom stöder gba och snes när det är rena skämtet att försöka spela spelen ? =(
PS. glömde säga bara att jag använder DS TWO på mitt 3ds men spelar inge roll jag har 2st 3ds och ett gammalt grått DS och går lika segt på alla såklart då det är tillverkarna bakom emulatorn som står för felet ?
/tack på förhand för svar
/Jögge