Är min DVD läsare körd eller? Uppdaterade min RGH till 16203 och sedan kan den inte..
Hej uppdaterade dashboard från 14699 till 16203 och nu helt plötsligt så går det inte att läsa brända skivor och till mitt förtret så läser jag det här: http://gamer.lk/index.php?topic=17562.0
Fyfan säger jag! Är min läsare körd nu eller? Kan inte jag flasha om den till LT+ 3.0 igen eller? Som jag har förstått så går det inte att rippa spelen som man har på skiva från sin dvd läsare från datorn utan man måste ha en speciell läsare.
Det står bara uppdatera inte. Nehe ska jag bara sitta där på min gamla dash och inte kunna spela nya spel då eller och bara spela dom gamla?...
Om jag än skulle vara tvungen att köpa en ny läsare med LT+ 3.0 så skulle jag kunna gå så långt så att jag gör det.
Näe fyfan säger jag bara. Jag längtar tills denna konsol generation är över och det slutas att släppas nya spel så jag kan spela dem spel jag vill spela ut i lugn och ro utan att behöva oroa sig för att någon uppdatering förstör ens konsol. Trodde inte att man skulle behöva oroa sig nu i slutet av generationen men näe MS fortsätter att jävlas med dem som har köpt sin konsol och sin hårdvara för sina egna pengar och vill göra vad man vill med dem.
Näe nu ska jag försöka flasha om den igen till LT+ 3.0 då min garanti nyss gick ut från er då jag inte förlorar något på att öppna den. Som tur är så sparade jag min DVD key innan jag uppdaterade.
M.V.H.