Fixat JTAG. Lite frågor bara..
tja.
Var och lämna in min slim och fick JTAG. Riktigt sjysst alltså!
Verkar som möjligheterna är ganska oändliga. Emulatorer och annat. Osignerad kod kan köras helt enkelt.
Men jag har precis börjat pilla lite. Men vill föra över mina konverterade spel till hårddisken i xbox360'n.
Lyckades komma in en gång, men sen tappade den anslutningen. Hajjar inte vad jag gör för fel.
Har ip nr 169.254.190.230 när xenxmenu tilldelas en ip. Försöker ansluta med flashfxp, men lyckas inte. Men detta är lite som the old days med första xboxen. (Kör ethernet kabel från datorn till konsollen.)
Kul med ftp.
Men skulle uppskatta lite hjälp med hur jag ansluter. Om jag inte lyckas med det nu snart själv. (Vill föra över lite spel och emulatorer till den interna disken.)
Men sen undrar jag ang uppdateringar framöver. Just nu har jag väl det nyaste av allt. Kan spela det senaste om jag vill.
Men hur blir det i framtiden? Kan jag spela spel eller måste jag lämna in min JTAG igen eller?
Sett att man kan ta bort systemupdate filerna från spel.
Och det är väl dom som skriver över nånting i systemet....
Undviker att uppdatera såklart.
Men kan jag inte bara ta bort systemupdate mappen från alla nya spel sen, och sen kan jag köra på denna maskin ganska länge framöver utan att behöva uppdatera jtag eller mjukvaror?
Tack.