Hej, jag har en rätt gammal monotv som man inte kan koppla om till NTSC, kommer detta att skapa problem när jag har moddat min box?
Har läst mycket om att switcha mellan PAL och NTSC, fast eu-boxar pallar väl ändå inte NTSC-spel ? :confused:
Printable View
Hej, jag har en rätt gammal monotv som man inte kan koppla om till NTSC, kommer detta att skapa problem när jag har moddat min box?
Har läst mycket om att switcha mellan PAL och NTSC, fast eu-boxar pallar väl ändå inte NTSC-spel ? :confused:
Du har stora problem, och eu boxar pallar ntsc
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Kojak:
<strong>Du har stora problem, </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du skulle inte kunna specifiera lite eller ?
Svartvitt
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Kojak:
<strong>Svartvitt</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">På importspel som är NTSC blir bilden svartvit om inte TVn kan koppla om alltså.
Även på DVDfilmer från andra regioner än "2" ?
<small>[ 21 January 2003, 20:03: Meddelandet redigerat av: g0x ]</small>