-
Chip och dylikt
Hallå alla freaks! Sitter här på en xbox och funderar på att köpa ett ********* men läste härom dagen att microsoft nu ska ta i med hårdhandskarna och göra det svårare att syssla med olagligheter.! Hur påverkar detta den redan befintliga *********marknaden och den kommande?
Vidare, vilka chip är bra, , vilket ska jag ha?
Jag vill kunna spela spel från alla regioner, brända som original..
Jag vill kunna titta på samtliga DVD-regioner samt,
Jag vill kunna flasha om BIOSen (vad det ska vara bra för vet jag inte än men jag har hört att det ska vara bra)!
tACKSAM FÖR ALLA SVAR!!!!
/Ryss
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ursprungligen skrivet av Ryssen:
<strong>Jag vill kunna titta på samtliga DVD-regioner samt,</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Finns det något sätt att se på ryska (region 5) och kinesiska (region 6) filmer på Xbox?
-
Vi kan flasha om din bios, då kan du spela alla spel osv, samt installera evo-x dashboard och dvd-x 2.0 för att se filmer region 0,1,2,3,4.
Jag vet inte varför 5,6 inte fungerar, eller om någon ens testat!
Om Microsoft inför chiptest på onlinespelen så får du antingen hoppas på att diverse hackers kommer med effektiva motmedel, eller i värsta fall skaffa en xbox till för ändamålet.
Det enda chip vi säljer som stödjer omflashning (om du inte väljer att låta oss flasha om bios, då kan du flasha om själv också) är Matrix.