-
Om den skulle pajja?
aja, jag vet inte om det ska vara här eller någon annastans.. men men, nu kör vi...
om jag t ex fixar Evulotion X BIOS... och min xbox skulle gå sönder, tex falla i backen. kan de som försöker laga, eller bestämma dödorsak på den då se att jag har "mixtrat" (moddat/flashat) den då?
-
Det brukar märkas att man lyft på klistermärkena som sitter över två av skruvarna när man öppnar boxen...
-
tackar för det snabba svaret... men kan man skicka den till dig så du får titta på den om den skulle pajja på så sätt att det finns en pytte liten chans att den kan stara igen?
eller har försäkringen försvunnit när man moddar så de på tex siba kan säga, "nej din jävel, här fixas inte några xboxar som moddats"?
-
Är det något som är enkelt att byta som t.ex. nätdelen eller dvd-rommen så fixar vi det utan problem. Siba lär inte gå med på att fixa en öppnad xbox. Kanske om man köpt till försäkring, då kan man ju råka tappa den framför tåget eller nåt...
-
försäkring har jag, och bra fantasi har jag oxå så det skulle inte vara några problem... men men tack för hjälpen ändå. ni får nog fixa den om den mot förmodan skulle pajja...