-
behöver lite hjälp..
köpte för några dagar sedan en xbox moddad med X-ecuter chippet.. jag kör evo-xdashboard via cd... men skulle gärna vilja slippa det.. typ få det på hårdisken eller så.. har hört att det ska gå..
vore schyst om nån kunde skriva hur man gör & så.. har tyvärr inte hittat nån guide om det =(
jag har även haft problem med att connecta till xboxen via ftp.. kanske beror på att evox inte ligger på hdd?
-
ahahaha hur fan hade du tänkt att den skulle kunna läsa och connecta till xboxen om du inte har evoX på hårddisken. vad ska du då lägga över allt till :D :D
-
Leta med lite större ansträngning, du har ju iallafall hittat till ett forum med en hel avdelning bara för xbox guider...
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av oskarthekungen:
<strong>ahahaha hur fan hade du tänkt att den skulle kunna läsa och connecta till xboxen om du inte har evoX på hårddisken. vad ska du då lägga över allt till :D :D </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Men hej proffset, bra att du tror du vet allt om evo-x
Boota med superdisc 3.1 och en dhcp-server i nätverket så är det inga problem att connecta till boxen oavsett vad man har på hårddisken...eller om man har en helt tom hårddisk...
-
-
ok för det första så vet jag inte ens en pytte liten den av xboxen som du vet. sen för det andra så drog jag bara till med nånting och du tar åt dej och ska säga hur d är.
Men om han inte har superdisc 3.1 då och ingen dchp server. då blir det kanske lite svårt eller???? :D
-
-
ok sorry hansi
´men du behöver inte hetsa upp dej så mycket. du ska juh föregå med gått exempel för alla kidsen.
-
BAH!
på vilket sätt man blir bemött.. fick betydligt bättre hjälp på <a href="http://www.xbox-scene.com..." target="_blank">www.xbox-scene.com...</a>
så jag fixade det själv =)
ordnade även med switch så jag kan lira live i framtiden =)
men tack för hjälpen(?)
-
förresten.. fungerar det att lira live vid hddbyte.. det fungerar att spela live då man satt dit en switch...
men fungerar det då man även bytt till större hdd???
-
Du måste iaf låsa hårddisken.
-
aah ok.. men är inte live så "smart" att den känner av sånt?
-