Hej på er alla!
Nu när man blivit inbiten Xbox lirare så har jag mer och mer kommit fram till att jag saknar min tangentbot + mus från datorn :mad: !!!
Kan man ha det på xboxen??? Om så vilka/hur det funkar osv...
Printable View
Hej på er alla!
Nu när man blivit inbiten Xbox lirare så har jag mer och mer kommit fram till att jag saknar min tangentbot + mus från datorn :mad: !!!
Kan man ha det på xboxen??? Om så vilka/hur det funkar osv...
Du kan ju plugga in USB tangentb ord o mus men spelen stödjer dom inte tyvärr.
Är det någon som har testat om tex Amiga emulatorn har stöd för USB tangentbord på xboxen? UAE-x heter emulatorn. Många spel kräver att man trycker på någon tangent för att starta ett spel.
ok!
Så spelen är inte gjorda för det, då sket det sig!
Tack männen!
:)
Eh skaffar inte xbox för att spela den med TB/mus väl? Ska ha d när jag kör linux på xboxen då går det att ha d iaf men inte till xbox spel, har lagtin en länk på hur man kör in ett linux på boxen. :)
Fungerar tangentbord till emulatorerna på xboxen? Om man skaffar USB anslutning?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av pekn2:
<strong>Fungerar tangentbord till emulatorerna på xboxen? Om man skaffar USB anslutning?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Beror nog på emmulatorn, om den har stöd för TB.
Hmm, en fundering ang tgb o mus..
Borde det inte gå att skriva stöd för det i biosen? På något sätt borde det ju gå..
En ny biosversion o en ny dash, dashen confar en biosfil med nya inställningar för tgb o mus, sedan flashar det automagiskt.. vore väl fint?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av pege63:
<strong>Eh skaffar inte xbox för att spela den med TB/mus väl? Ska ha d när jag kör linux på xboxen då går det att ha d iaf men inte till xbox spel, har lagtin en länk på hur man kör in ett linux på boxen. :) </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vart är länken???