-
Akut HJÄLP!!!
Jag har nyss installerat en ny hårddisk.
Dumhuve som jag var, provade om det gick o ha "static" ip, och nu kommer jag inte in i hårddisken från datorn. Så jag kan inte redigera detta plus att jag inte kan skicka grejer till xboxen... :-). VAD SKALL JAG GÖRA????
Måste jag nolla hårddisken igen????
Sedan undrar jag en ska till.... hur gör jag om jag vill packa upp en iso fil direkt till xbox hårddisk????
....
-
Använd ett FTP program och FTP:a till den IP adress du har satt på Xboxen.
Bara o extracta till Xboxen ex F:\games med förutsättning att du har connectat via FTP till din Xbox.
-
Bränn ut EvoX på skiva o boota upp xboxen med skivan i.
Då kan du ställa in där så att du kan ftp:a till din hd.
-
DJag har det nya evox.. och i det går det ju ändra om man vill ha "static" ip eller ej.... men den ställer sig automatiskt tillbaka till "static ip"... så... :-) .... och om jag går in i evox från cd:n så kommer de ip:t upp som jag skrev att den "static ip" skulle vara... och det går inte att logga in på den ip:n.
-
Om inget annat fungerar, bränn en cd med evo-x, en nyredigerad evox.ini samt boxplorer med vars hjälp du kopierar ini-filen från cd till hårddisk utan att behöva använda nätverket.
-
Hur skall jag göra??? Jag har xboxcopy.... och jag provade att lägga in en cd med evox.in och lite annat. Alla filer funkade UTOM evox.ini...
Så jag vet ej hur jag skall få in en annan kopia av evox.ini på disken...
-
Som jag skrev, använd BoXplorer...eller xbcommander.