-
Mandrake9 på Xbox 1.1 ?
Hej!
Går det att installera Mandrake9 på Box 1.1 ?
Anledningen att jag frågar är att hela boxen hänger sig direkt efter jag har startat upp på Mandrake9 /Install skivan. En söt pingvin kommer fram, sen e de hängning.
Hårdvarufel eller vad ?
/Andreas
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Andis:
<strong>Hej!
Anledningen att jag frågar är att hela boxen hänger sig direkt efter jag har startat upp på Mandrake9 /Install skivan. En söt pingvin kommer fram, sen e de hängning.
Hårdvarufel eller vad ?
/Andreas</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du behöver en linux BIOS åxå
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av pege63:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Andis:
<strong>Hej!
Hårdvarufel eller vad ?
/Andreas</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du behöver en linux BIOS åxå</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nu kör jag X-ecuter2 4974, vilket bios behöver jag ?
-
Xbox-linux 0.1 på 1 mb
Andra frågor ang XBOX linux kan läsas på <a href="http://xbox-linux.sourceforge.net/faq.php" target="_blank">http://xbox-linux.sourceforge.net/faq.php</a>
klicka sen på DOWNLOAD
<small>[ 04 February 2003, 09:37: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>