Fråga: Jag har en Lotr: Two Towers-version som är 2 st ISO filer... hur ska jag lägga in dom på min HD för att få det att fungera ? I två separata kataloger ? Typ LOTR:Two towers - CD1 & CD2 ?
Printable View
Fråga: Jag har en Lotr: Two Towers-version som är 2 st ISO filer... hur ska jag lägga in dom på min HD för att få det att fungera ? I två separata kataloger ? Typ LOTR:Two towers - CD1 & CD2 ?
ja.. jag har kommit till den biten, ett spel med 2 skivor. Har inte sett nånstans om detta här inne.
Jag har 1 spel med 2 skivor "metal gear Solid 2"
Filerna i spelet verkar vara identiska nästan.. speciellt namnen på filerna. Så hur ska man gå tillväga där om nu man behöver byta disc i spelet?. I värsta fall kanske man får behöver ha kvar disc 2 på DVD skivan
Lägg alla filer i samma katalog, och använd bara en av default.xbe filerna. Jag brukar köra med den på cd1, men de fungerar säkert med båda.
Hoppas jag förstog frågan rätt nu bara, så jag inte yrar bara. :cool:
aha,, va dum jag är...
jag hade för mig filnamnen var samma...
men ser nu att filnamnen på DVD 1 börjar på disc1_x ...
men ok,, då överför jag dessa och provar med en default.xbe
är det så att man alltså inte kan bränna MGS2: Substance på DVD skivor pga att filerna måste ligga i samma mapp? Har hört nåt om detta förut tror jag...
jag provade nyss att bränna disc 1.. men den startar inte alls... och att lägga in på HDD:n funkar... en stund. När man börjar ett spel blir skärmen svart och inget händer...
har något kommit så långt?
Metal gear solid 2 är detta jag provar