-
Dashboard strul??
Har ett irriterande problem. Ibland när jag ejectar dvd:n så laddas ett skumt dashboard med evox orginal skinnet, evox menyn är liten finns typ bara: reboot, ms dashboard & turn off xbox.
IGR funkar inte...så jag måste stänga av boxen och starta om för att komma till min "riktiga" dashboard. VArför inträffar detta ibland? e det nått i min evox.ini? ser inget som tyder på det.
högst irriterande e det när det inträffar iaf...och vad som jag tycker e skumt e att det händer ibland...och ibland inte....
-
Tja, detta händer då jag trycker på den svarta knappa i boxplorer också. Vette f-n varför dock.
En reset brukar fixa det hela dock.
-
Jag har samma "problem", men det löser man enkelt genom att när man har hamnat i den menyn ni beskriver så väljer man helt enkel MS Dashboard och dåå hamnar man i Evolution X menyn!
-
Jag har också samma problem..... Det är lite störande men det är ju bara att reboota. bara det inte blir värre
-
har oxå samma problem. måste vara nån bugg i evo-x bioset dashboarden
-
hehe jag har oxo samma problem... det kommer om jag gör igr från ms dashboard men som sakt att välja ms dashboard i det konstiga evoxet funkar för mig med. :p :p :p