-
rayman3-problem
jag har försökt att patcha min default.xbe till rayman3 men det blir ingen skillnad. när jag föröker starta spelet från min hårddisk så hoppar det bara tillbaka till evoxmenyn, det ska tydligen finnas någon patchad fil som fungerar jag skulle bli väldigt tacksam ifall någon skulle vilja skicka mig den(eller någon länk)för jag hittar ingen när jag söker efter någon sådan. Mvh/Niklas
<a href="mailto:nnorman@tiscali.se" target="_blank">nnorman@tiscali.se</a>
-
Stäng av "In Game Reset" så kommer det att funka!
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Linkovitch:
<strong>Stäng av "In Game Reset" så kommer det att funka!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om det inte funkar sätt xboxen till NTSC och testa.
-
jag har letat i settings och lite varstans var man kan ändra "In Game Reset" men hittar inte var. välja till NTSC hjälpte inte. var kan man ändra in game reset??
-
Den finns där under settings, annars har du en gammal version av evolutionX. Du kan även ha den funktionen inlagd i biosen, och då måste du flasha om för att ta bort den.
Vilken version av rayman 3 kör du? Kör du ntsc versionen, så är den gammal och det borde funka med IGR.
Är du helt säker på att du har en fungerande version? Så det inte är crc fel eller dylikt?
-
jag har biosevox2.4 och efter det så har jag installerat med superdisc3.4. så jag har väl ingen så gammal version av evolutionx fast jag har ju sett en superdisc3.4.2. och jag har aldrig sett någon igr i mina settings men jag har väl en gammal bios, vad ska jag ha för bios?
på orginalspelet som jag har kopierat in på hårddisken så står det pal. och vad är crc-fel?
tack för alla svar fast det har ju inte hjälpt mig än tyvärr. Mvh/
-
Har du evox 2.4 och den senaste dashboarden EvolutionX_V1_8_3752 så funkar IGR hittar du inte settings så ta en kik på evox.ini filen och ändra den typ:
[FTP]
Enable = Yes
Password = xbox
IGR = No
[Telnet]
Enable = Yes
[RDTOOLS]
Enable = Yes
Name = XBOX_V1.1
IGR = No