-
köra filmer från cd
jag vill köra filmer från cd´n men fattar inte hur man ska ändra i konfig filen jag har läst hjälpfilen men fattar ändå inte (jag kanske är helt blåst men jag försöker i allafall)
om jag stoppar in en film när jag står på dashboarden så står det "unknown" uppe i ena hörnet och i mediaplayern hittar jag inte d:
Hjälp snälla någon
en glad nybörjare!!!!!!
-
finns det verkligen ingen som vet hur man gör
eller krävs det att man bränner skivorna på något speciellt sätt för det spelar ingen roll vad jag har för skiva i så kan jag inte se dom i xboexplorer????????
-
Prova att bränna i UDF format, eller använd xbox iso tool vilket gör en iso-fil i xiso format.
-
Kan du inte köra dom från Mediaspelaren då?? Det funkar kanon bra för mej. Lägger bara in film och text på cd/rw skiva ooch letar upp enheten d: i mediaspelaren......
-
P-O klistra in innehållet i din config.xml här. Troligen är det fel i den om du inte kommer åt skivan alls.
-
Jimbo: Börjar den inte att kopiera filmen till hårddisken för att sen spela upp den därifrån??
Eller spelar den upp filmen direkt från skivan??
-
nu hittar jag d: i media playern men när jag försöker starta filmen så står det cachar 0% en liten stund sen försvinner det .det kanske är bättre att lägga in dom på HD och köra därifrån
men jag tyckte det hade varit smidigt att köra direkt från skiva ..
är det nån som har en bra fungerande config fil så skiv gärna den så jag kan klippa den
Tack!!!
-
Har också problem med att köra från skiva
Jag har bränt den rätt å jag hittar filen på skivan men när jag ska starta det så blir bilden bara svart.
Den hänger sig inte, utan blir abra svart, för jag kan köra IGR.
Kan det vara så att det inte klarar av att läsa skivan i den hastighet som krävs för att filmen ska spelas upp normal hastighet?