-
XBMP 2.2
Har problem med att sedan jag bytte XBMP (till 2.2) så ser jag inte alla filerna.
Har T.e.x i en mapp 2 st filer och 2 st Subb-filer.
Ftp:ar till x-lådan och ser att alla 4 filerna ligger där.
När jag browsar via x-lådan för att se på filmen så finns bara 1 av filmerna där. (Självklart ser jag inte Subb-filerna!)
Säg att filerna heter ttt.cd-1.avi och ttt.cd-2.avi så ser jag enbart att ttt.cd-1.avi finns där.
Vad kan detta bero på?
-
Kan bero på detta:
"3.5 Multi File Stacking
Multi-file stacking is used to play multi part files as a single file, this way, it?s not needed to
manually change to the next part when the first one ends. To use this, Multi-file stacking first is
needed to be enabled under My Settings in the General Settings, and then, the filename must
be XX?CD1.avi and XX?CD2.avi (note there is no space between the ?-? and the ?CDx?)
Once a file is properly named, the player will only
show the first part, but give an option to play the
desired part of the movie."
Hämtat från manualen till v2.2, och det sista stycket är intressant.
<small>[ 22 January 2003, 10:15: Meddelandet redigerat av: kLaN ]</small>
-
hur många klarar den av att stacka? upp till xboxens 2gb filgräns lr så långt du numrerar cd'sarna..?
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av kLaN:
<strong>Kan bero på detta:
"3.5 Multi File Stacking.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Stämde bra! Provade att stänga av det och då kunde jag browsa och se alla filerna. Tack för hjälpen!