-
xbmp låser sig i menyn?
Xbox v1.1 med xbmp v2.3 har fungerat bra tidigare men nu så hänger den sig.
Jag går in i Music mappen sen så går jag in till den HDD'n som jag har musiken på så låser det sig. Ibland så låser det sig inte direkt utan senare när man bläddrar bland låtarna mm.
Samma sak händer med Videos mappen.
Vad kan vara fel??
-
Till att börja med ta bort alla filer i katalogerna "E:/UDATA/0face007/" och "E:/TDATA/0face007/".
Sedan använder du relax eller samba förutom xbox hårddisken? Jag själv kan få samma problem ifall jag leker lite med nätverket, då kan den hänga sig när jag går över till xbox hd.
Är din confix.xml fil rätt konfigruerad?
Har du testat och uppgraderat till en nyare cvs version?
-
Det händer att det hänger sig från både RelaX och från Xbox HDD när jag bläddrar bland menyerna i XBMP!
Jag har den nyaste CVS'en som släpptes idag.
Jag har suttit och testat en massa olika BIOS.
Det verkar som om det är lite tjorv några av dem. D.6 bioset krashar det ofta med. det fungerar bättre med 3.6 bioset... hm, jag förstår inte hur detta kan påverka det hela...
-
Stäng av IGR i evolution x setupen.
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av boxhack:
<strong>Stäng av IGR i evolution x setupen.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Redan gjort!
Som jag skrev tidigare så hänger det sig när jag bläddrar i menyerna, inte när jag skall starta XBMP. Så felet kvarstår.
-
Hur får man tag på dom här cvs releaserna då ?!? Hittar inte så mycket på webben när jag söker på det heller...
-
Se tråden: 'Hjälp Med XBMP 2.3'