-
switchar -> Hansi
Hej där...
Lämnade in min xbox för moddning av x2-lite för ett par veckor sedan. Då chippet inte hade kommit kunde de inte ge mig några prisuppgifter utan skulle ringa sedan.
Nu har jag sett att det går på 850+500...
Nu är det så att jag även skulle vilja ha lite switchar inmonterade, skulle vilja veta hur mycket de kostar styck, så jag kan planera lite för vad jag vill ha switchat tills dess att ni ringer.
Sedan en liten bonusfråga, monteras switcharna lite snyggt på boxen eller hänger de ut så får man försöka hitta en lösning själv?
-
Prel. pris för switchar är +250:- för en switch, 350:- för två, 450:- för tre (utöver ordinaria kostnad). Det blir vippströmbrytare snyggt monterade, antagligen på baksidan.
-
Törs man fråga vad dessa switchar är till för?? Är ev. intresserad om det är nåt som en vanlig dödlig har användning av. Hansi är det samma pris även om man inte tar installationen av switchar i samband med installationen av chip??
-
One switch to bios change.
One switch to flash them.
One switch to shut them down
and into darkness bind them.
-----
En switch aktiverar/avaktiverar flashning. Bra att stänga av flashningsmöjligheter när man inte flashar så att ingen viruskod flashar om ens chip.
En switch väljer vilken del av chippet man skall läsa från. Man kan ha två olika bios installerade på x2-lite.
En swtich stänger av hela modchippet så att Live inte kan upptäcka att man har moddat sin box.
-
One switch to rule them all.
-
hahaha
fellowship of the switch