-
X-ecuter 2 Lite frågor?
Tja!
Jag har några frågor om X-ecuter 2 Lite?
Går det att montera lödfitt eller kan man bara göra det med Pro, eller är inget av dem lödfritt?
Sen undrar jag om man kan flasha in andra Biosar på X-ecuter 2 Lite än evolution-x, med evolution-x dashboard?
Och vad är det för stor skillnad på Lite och Pro förutom att man kan flasha Bios från PC på Pro versionen?
-
Meningen är att det skall kolla en lödfri-adapter senare som passar både pro och lite.
Pro skall kunna dela upp biosen i 4x256 utöver de 2x512 som finns på lite.
-
Man kan flasha in valfri BIOS från evo-x dashboarden.
-
Så jag klarar mig med andra ord bra med Lite version?
Kan man flasha om Lite versionens Bios när den sitter monterad i X-Box?
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av King_Lirik:
<strong>Så jag klarar mig med andra ord bra med Lite version?
Kan man flasha om Lite versionens Bios när den sitter monterad i X-Box?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">'Ja. Och Ja.
-
En liten fråga till...
Är det lätt att man råkar flasha bort sin orginalbios istället för modchippets, för då kan man väl inte spela på Live när det kommer, om jag har fattat saken rätt?
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av King_Lirik:
<strong>En liten fråga till...
Är det lätt att man råkar flasha bort sin orginalbios istället för modchippets, för då kan man väl inte spela på Live när det kommer, om jag har fattat saken rätt?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du kommer inte åt originalbioset.
-
Det är väl bara att deaktivera chippet och spela på live?
-
Oki, det låter bra!
Tack för alla svaren! :)