-
Emulatorer
Hej..
Vilken Sega 16 emu är det som funkar , för jag får inte igång min smsplus m.m.
Vet ni nån n64 emu som funkar me,,,
båda emu hänger sig när jag startar dom det blir svart..
en fråga till jag vet att det inte kommer att komma nån ps 2 emu men finns det nån ps1 emu til x-boxen....
M.V.H
Silver
-
Jag kan svara på att det XBOX aldrig skulle klara av en PS2 Emulator så du måste tyvär skaffa dig det för att spela. Det andra vet jag riktigt inte jag har en N64 Den heter bara så sök på tex google.
-
Det var väl precis det han skrev? Att ehan visste att en ps2 emu inte kommer att komma...
Vad gäller ps1 så är det väl på gång, vad jag hört. Det är i alla fall en emu under utveckling, sen hur bra det blir det återstår väl att se.
//Highscore
-
det sägs att en ps1-emulator kommer vara klar slutet mars/början april
-
ok tack... ni vet inte var man kan läsa om det el vad den kommer att heta ???....
viste ni något om sega 16 och n64 också ?
m.v.h
Christoffer
-
jag har en sega 16 bits-emulator som funkar skitbra. enda 64-emulatorn jag har hört om är deadalus, men jag tror inte den stöder mer än två spel. men det är på gång
-
vad heter den och var hittar jag den ???
-
sorry grabbar... det lär dröja. detta är från xboxdeveloper.net
Playstation Emulater Canceled yes you heard right we have decided to stop production of the emulator and work on other things couldnt get sound to work, slow loading time, and save function not working. We will start another project soon so stay tuned in