-
titan chip
jag undrar varför ni inte börjar sälja chipet titan på <a href="http://www.********.net" target="_blank">http://www.********.net</a> säljer dom det o det e biligare en ert messia o det e bättre varför har ni inte kollat upp sånt o sett till att ni kan hålla litte biligare alternativ o litte senare o bättre chip
-
Du kan få Titan om du ber om det, men vi tar inte in en massa olika chip med samma funktioner eftersom det bara leder till 1 timmes snack med varje kund om vad det är för skillnad!
Messiah vet alla vad det är, bara att säga att vi sätter i Messiah och ta emot ps2:an. Då får vi lite tid över att sätta i chipet också...
-
jo det e velle bra o så men jag tycker endå ni kan kolla runt litte om det kommer biligare chip som e lika bra för jag tror ni skulle käna på det lika mycket som dom som beställer för jag vet många som tvekar att installera ett chip bara för att det e så jävla dyrt. chipet med installering kostar ju lika mycket som skälva baseniheten
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Golix:
<strong>jo det e velle bra o så men jag tycker endå ni kan kolla runt litte om det kommer biligare chip som e lika bra för jag tror ni skulle käna på det lika mycket som dom som beställer för jag vet många som tvekar att installera ett chip bara för att det e så jävla dyrt. chipet med installering kostar ju lika mycket som skälva baseniheten</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej, och anledningen är som sagt att vi provat en gång och det ledde bara till att en massa tid gick åt att diskutera skillnaderna mellan chipen. Vi vill också gärna slippa hålla reda på fler installationsanvisningar m.m.
Vi kan ju ej heller veta hur ett nytt chip beter sig efter säg 1 år efter installationen. Messiah har vi monterat i ungefär ett år nu, och vi vet därför att det håller i längden.