-
Live och flashat bios
Har en xbox med originalbioset flashat.
Kommer det gå att använda den på Live?
Har bara hittat guider hur man gör om man har ett modchip i boxen, vilket ju jag inte har.
Tacksam för svar, Live är ju snart här.
Hoppas det kommer funka, för annars blir jag tvungen att köpa mig en xbox till.
-
Har du flashat ORGINAL bioset kan du inte köra LIVE, flasha tillbaka till ORGINAL bios. Köp ett X-ecuter 2 PRO som du kan stänga av med en knapp när du ska köra LIVE, glöm inte låsa HD annars kan du inte köra ORGINAL bioset.
-
om det bara är en originalbios det hänger på då kan han ju göra en 1mb multibios:orig+orig+X2 4974+X2 4974 och koppla en switch mellan punkt a19 och jord och switcha mellan original bios och X2 biosen
<small>[ 16 March 2003, 00:40: Meddelandet redigerat av: Dumbo ]</small>
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Dumbo:
<strong>om det bara är en originalbios det hänger på då kan han ju göra en 1mb multibios:orig+orig+X2 4974+X2 4974 och koppla en switch mellan punkt a19 och jord och switcha mellan original bios och X2 biosen</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Bara om boxen är tillverkad före 2002-08-01 (v1.0), jag har iaf inte lyckats få multibios att fungera på en 1.1
-
Hmmm ok, då fick man lära sig nåt nytt igen då:-)