-
Vilken tid det tar!
Tjena!
Jag lämnade in min ps2:a i butiken på Hallandsgatan för att få ett neo 2.2 installerat.Detta var på tidags förmiddagen.Den trevlige killen i kassan sa då att det skulle ta en dag...nu är det Fredag och jag förstår att ni har mycket att göra men man blir ju lite orolig...det handlar ju om några tusen kronor.Förlåt om jag är jobbig men jag har lite spel att spela till helgen.
-
Har du provat att ringa till butiken? PSXCare brukar vara väldigt trevliga och tillmötesgående med informationen om allt. Du får med största säkerhet snabbare svar den vägen än genom forumet.
-
ok...får göra det...tack för det snabba svaret.
-
Den kanske redan är klar, vi får inte tag på alla kunder när vi skall ringa och meddela att något är färdigt. Som sagt, ring butiken. Vi har inte speciellt stor belastning denna vecka, så alla jobb skall bli gjorde på c:a 1 dag.
Jag har f.ö. för mig att vi inte hade tekniker på plats på tisdag. Onsdag var vi lediga. Torsdag var vi nog lite såsiga, blev inte alltförmycket gjort. Idag flyter det på bättre :-)
-
Det visade sig att den PS2:an var klar typ en halvtimme efter att den lämnades in, men kundens telefon inte fungerade när vi ringde...jaja...
:cool: