-
PS2 Backup
har ett spel i form utav binfil som ska brännas på CD-r. Testat både Alcohol,Fireburner och CDRWIN men inget av dom funkar. När den ska börja bränna så får jag felmeddelandet "Invalid Field Parameter". Har rätt inställningar för ps2spel och har testat med andra binfiler och får samma meddelande varje gång. Även testat olika märken på skiva. Hjälp uppskattas
-
Antar att du inte har en cue fil till bin filen?
Har du nero?
Då kan man bränna utan cue fil.
Då är det bara att göra så här: i nero v5
Öppna nero och stäng winzard, klicka på new compilation sen klickar du på file burn image filformatet ska vara all files och sen letar du din image fil och väljer öppna. Och senare får du upp en ruta om brännar metod och då ändrar du till mode 2 och klickar på ok.
Sen är det bara att klicka på write
-
visst har jag cuefil som är rätt inställd till de spel jag testat. Vet inte vad som e felet.
-
ok men då är din cue fil som är trasig för det är själva hanteringen av hur bin filen ska brännas, radera cuefilen och gör som jag skrev ovan så funkar det.
-
hmm verkar vara min brännare som krånglar. Jag har testat på det sätt du nämner men det funkar inte. Funkar det att bränna utan cuefil med nåt annat program?