-
Korrupta rar-filer
Har problem med att packa upp iso's packade i rar, kontrolerade filerna med easysvf som säger att 12! av 57 filer är korrupta till Matrix. Futurama nöjde sig med 2...
Vad jag undrar är: Vad betyder det att filen är korrupt? Att det är fel på den fattar jag, men vad beror det på? vart och hur uppstår felet? vid komprimeringen eller vid överföringen? Samt kan man "laga" filen? eller måste jag ladda hem filerna igen och hoppas på att de nya inte är korrupta?
Tacksam för svar!
-
Det blir nog till att ladda ner filerna igen... Låter som du haft riktig otur, för mig så har nästan aldrig filerna varit korrupta, typ hänt 1/100. Brukar bara vara att packa upp med Winrar utan problem...
MVH/ x-iTe
-
Jag har samma problem!
HAr testat att ladda ner samma spel från 8 stycken olika användare nu.. men inget funkar. Det står att filerna är korrupta. Kan man göra något åt detta? Har även testat att ladda ner senaste winRAR, men inte heller det funkar. Efter att jag kör ett sfv-check på filerna, så kommer det upp att en fil är korrupt...
Är det någon som har haft samma problem, och kanske funnit en lösning? Eller måste jag ge upp tanken att kunna spela dessa fantastigt bra spel...???