Original inlägg av
bergas
Jag köpte en PS Jailbreak sticka som jag fick levererad i Tisdags (Ordernr 85355). Har försökt minst 50 gånger att få PS Jailbreak dongeln att boota korrekt men det är samma visa varje gång, både gröna och röda lampan lyser och fortsätter att göra det hela tiden. Okänd USB enhet står det i PS3an efter den bootat. Jag har just köpt en ny ps3 slim som lyckligtvis fortfarande hade 3.41 firmwaren och jag drar ur strömmen varje gång, har provat i båda usb uttaget, inget inkopplat i usb, trycker på eject inom den 200ms gränsen som man bör göra osv osv osv, men det vill bara inte gå igång. Har läst igenom hela PS Jailbreak tråden här och sett att andra haft samma problem men ingenstans står det om dom fått igång det tillslut eller om någon annan presenterat en lösning, förrutom att hänvisa till manualen som jag numer kan utantill och följt till punkt vareviga gång (även provat lite egna varianter utan framgång i frustrationen)
Vad göra? Kan jag ha sådan otur att det är ett måndagsexemplar jag fått eller? Tacksam för snabbt svar
/Frustrerad föredetta PS3-ägare som efter 2 år utan äntligen införskaffade sig en igen och vill ta igen massor av förlorad speltid!