Hur flashar jag min Lite-On från LT+1,0 till LT+ 2,0 med hjälp av Maximus Lizard 360?
Hej!
Hur flashar jag min Lite-On från LT+1,0 till LT+ 2,0 med hjälp av Maximus Lizard 360? Finns det någon bra och tydlig guide på svenska som någon kan visa mig? Allt från att öppna upp xboxen, flasha tillbaks till original, uppdatera dash och sedan lägga in nyaste LT+2,0.
Jag är mycket tacksam för all tydlig hjälp jag kan få. Är väldigt "grön" på det här...
Mvh / Superlinken
Jag får väl fråga en gång till då...
Jag får väl fråga en gång till då...
Hur flashar jag min Lite-On från LT+1,0 till LT+ 2,0 med hjälp av Maximus Lizard 360? Finns det någon bra och tydlig guide på svenska som någon kan visa mig? Allt från att öppna upp xboxen, flasha tillbaks till original, uppdatera dash och sedan lägga in nyaste LT+2,0. Och, JA, jag vill även veta hur man flashar tillbaka till original innan jag uppdaterar dashboard! Och vad händer efter att jag uppdaterat min dashboard? Har jag helt plötsligt en NY ORIGINAL nyckel då? Tacksam för all hjälp. Inget snack om andra saker utan jag vill helt enkelt bara ha en guide som talar om hur jag ska göra.
Mvh /