hej, är det någon som har någon invite till blackcats-games.net... skulle vara jätte tacksam
mvh
petter@studiebok.se
Printable View
hej, är det någon som har någon invite till blackcats-games.net... skulle vara jätte tacksam
mvh
petter@studiebok.se
Enlund eller någon annan... jag skulle höra om jag kan få en invite till någon sida med många wii spel.. jag har torrentleech nu... de har inte så många spel... någon annan sida?
jag har 2.4 i ratio för tillfället..
mvh
petter@studiebok.se
bäste effoc har du någon email så jag kan svara på annars har jag bra ratio på torrenlech,softtorrents,piratetorrents,softmupparn a och flera andra kallar mej vargmannen om du vill kolla min email är hansson_552@hotmail.com och jag vill gärna ha en invite till revo tt sköter mej alltid med att seeda
Sorry men landslide var först min sista rök där
WUNDERBAR
smarta321@gmail.com får du jättegärna skicka till!
skickar en invite till torrentleech nu.
puss
enlund har du någon invite till rev tt till övers min email är hansson_552@hotmail.com vargmannen
nope.
har massa till torrentleech dock
Skulle gärna vilja ha en invite till RevolutionTT lr Blackcats.
Har invites till TL (Ratio: 2.062 Uploaded: 1.02 TB Downloaded: 505.14 GB) Softtorrents (Ratio: 1.973 Uppladdat: 582.83 GB Nedladdat: 295.40 GB)
TTi (Ratio: 2.846 Uploaded 385.38 GB Downloaded 135.39 GB)
SOM jag endast byter emot. Som ni ser så har jag ganska bra ratio å sköter mig väldigt bra.
vill byta invites! TL för RRT eller BC
epost: Ghetto_87@spray.se
http://i177.photobucket.com/albums/w...er/namnls3.jpg <--- xbox-sky
http://i177.photobucket.com/albums/w...er/namnls2.jpg <---- torrentleech
http://i177.photobucket.com/albums/w...er/namnls1.jpg <---- piratebits
Skickad! Skicka gärna en TL -> zopyrus@gmail.com
Jag skulle vilja ha en invite till Blackcats. Har invites till Torrentleech att byta med om någon vill göra det. Min ratio ligger på 2.2 på TL.
Mail: c_neubronner@hotmail.com
Hej, jag skulle väldigt gärna vilja ha en invite till RevolutionTT och blackcat-games, jag har över 1,0 på alla andra trackers jag är medlem på, bland annat på Torrentleech, där jag har 55,27 GB Uploaded och 34,59 GB Downloaded efter att ha varit medlem i 2 dagar. :)
min mail: mattiasz600@gmail.com
Tack så jättemycket Mizzce!
Tar gärna en invite till blackcats och/eller revolution tt.
Bara att skriva mail så har ni en till torrentleech.
hschlette@gmail.com
Enlund eller någon annan som har en torrentleech invite över? Skulle uppskattas. Seedar bra.
Uppdatering: Tusen tack till den som gav inviten :)
Har några invites till torrentleech. Skulle vilja ha en till revolution tt :). Min mail är Jim1@bredband. net (Inget mellan rum vid . net). Kan inte skriva den här utan att den blir utsuddad :P.
Email: donpatoo@gmail.com Tack så mkt. Skulle vilja gärna ha till RevTT men det här får räcka. Tack igen!
vill ha en invite till torrent leach...har revolutiontt att byta bort...har 100 lina så ligger på bra ratio.
sandstrommikael@yahoo.se
har demonoid invites. Söker blackcat. bolets2 at yahoo.com
Skulle vilja byta TL invite mot en revolutionTT. Jim1@bredband .net :).
önskar invite till SweDVDr
har Torrentleech att erbjuda
eller hade swedvdr slutat med invites?
edit. en till tti.nu hade varit trevligt annars
edit2. eller till BitMeTV.org
Jag kan invite:a dig på TL om du invite:ar mig på RevTT. Har delat med mig 1.02TB på TL å har en ratio över 2.0
donpatoo@gmail.com
Söker: Invite till HDBits.
Erbjuder: Invites till RevolutionTT och Torrentleech.
Maila mig på tony@dioxid.com.
Hayles finns det ingen möjlighet att man får en invite till Revolution TT utan att jag har nåt konto på HDBits? Har varit ute efter en invite dit hur länge som helst nu...Ser ut såhär för mig på Torrentleach:
Ratio: 8.459 Uploaded: 345.97 GB Downloaded: 40.90 GB
hör av dig på tonka.wagner@swipnet.se om du skulle kunna tänka dig att fixa en invite till mig.
Var inne idag och flasha mitt 360 hos psx, så nu vill man ju ha någon bra tracker att ta hem spelen från :)
Är medlem på swebits och torrentleech men jag tycker ingen av de erbjuder speciellt mycket av 360 spel.
Det enda jag kan erbjuda är väl till torrentleech men det är ju inte så svårt att få tag i en där så...
Så här ser det ut för mig på swebits:
Ratio: 1.480 Uppladdat: 1.575 TiB Nerladdat: 1.065 TiB
Jojje20@hotmail.com
Jag vill ha invite till revolutiontt.
Kan ebjuda TTI, Torrentleech, Filelist osv
Jag har
torrentleech (invite)
Revolutiontt (invite)
TTI (invite)
Swebits (konto)
Xbox-sky (konto)
Swepirasy (invite)
mm..
söker allt t.ex Black cats,softtorrents kom med förslag skicka gärna ett mail till Persen88a@hotmail.com
jag har invite till torrentleech om nån är sugen på och byta mot Revolution TT??
ghetto_87@spray.se
Söker invite till RevolutionTT och Blackcats.
Har god ratio både på swebits, torrentleech, FileMP3.
Det jag kan erbjuda i gengäld är mitt filelist konto (har inga invites, du får kontot helt enkelt), kan även ge mitt FileMP3 konto. Har även lite invites till Torrentleech som jag ska sprida runt, om det kan ge mig de invites jag söker.
Kontakta mig vänligen per mail, jon_bodybuilder@hotmail.com
Tack på förhand...
Skulle gärna vilja ha en invite till Blackcats.....
Har tyvärr inget att erbjuda förutom mina oändliga tack, dock vill jag påpeka att jag är en ordentlig seeder..
Kan skicka en prt scrn på min ratio på andra privata trackers...
Min mail: Zaturn87@gmail.com
Skulle otroligt gärna villja ha en invite till oink,TT revulotion eller en bra tracker med 360torrents. Har att erbjuda ett konto på swebits.
Mail: lundin-g@hotmail.com
Vore väldigt snällt om någon själ skulle tänkas vilja ge mig en invite till torrentleech. Nu när torrentbytes ligger nere på obestämd tid behöver man nått annat =)
mail: grrgrr86@hotmail.com
tack på förhand
Fuck. RevolutionTT har precis ändrat sina invite regler.
Från och med nu är det bara betalande användare (VIP+) som har invites. Alla vi power-users har blivit av med våra :-(
Så nu blir det ännu svårare att få ett konto där.....
Fan lol. Velat ha en till TT skit länge, nu lär man aldrig se insidan :P.
Söker invite till Blackcats eller någon annan bra 360 tracker. (har xbox-sky)
Kan ge invite till bla, hdbits, torrentleech, bitmetv, pussytorrents
skicka ett mail till walleman@hotmail.com
Har fått invite, så denna post gäller inte längre. :)
Ingen som vill ge bort ett konto på http://www.swedvdr.org ;)
Ingen supervänlig själ som kan ge ut en invite på HDBits. sitter på 10/10 fiber, har alltid bra ratio, sköter den alltid på alla sidor!
edit : mail: per_superman[AT]hotmail[Com]
jag har black cats och vill ha swebits , swedvd och hd bits :D :D :D :D :D :D
vill oxå ha Trancetraffic:D
nisse_ahlberg@telia.com
swebits kör inte med invites skaffa en själv bara att sitta uppe till kl 12 och försöka, swedvd har stängt invitsen nu har jag för mig och sen har dom inga Xbox spel
Önskar en Invite till Revolution TT. Har inte så mycket att erbjuda men jag har haft konto där men glömde att gå in på ett tag så dom stängde ner mitt konto...
lindbom_82@hotmail.com
Skulle vilja ha invite till Demonoid, Black Cats och Revolution TT.
Har TorrentLeech att erbjuda i utbyte.
Hej,
Har lite torrentsidor att erbjuda:
Swebits
Swetv
Demonoid
Piratetorrents
Powerbits
Torrentleech
Söker:
Swedvdr
Oink