-
Nu fick jag igång kai också :D :D :D , det funkar också fint :p
Kan man se hur hög ping man eller de andra har i kai så som man kan se det i xbconnect?
Hur som helst, det var kul att få igång det, jag spela precis lite Halo 2 o top Spin :cool: !
Mitt msn är kristofferlind@hot****.com
-
Jag får inte igång xlink så jag undrar hur ni gjorde för att få igång det?
Det står: This service is not connect would you t...Reconnecting it with xbox media center?
-
Titta på mmina tidigare inlägg i tråden så ser du en länk som du kan gå till där det beskrivs hur man får igång xlink.
-
Jag har letat runt på sidan men hittar inte hur jag ska göra.
Måste man ha en router för att få det att funka?
Och när man är inne i xbmc så ska man skriva in engine ip address och vad ska jag skriva där jag har provat min dators ip nummer som är 192.168.0.1 och så hittade jag en sida som det stog att man skulle skriva 192.168.1.102 men jag skrev en etta istället för en 2:a på slutet men det funkade inte heller så varför får jag fram: The service is not connect would you t...Reconnecting it with xbox media center?
Om jag trycker ja så kommer det upp samma medalande efter 5 sekunder igen och när jag trycker nej så går den ur.
Så vad ska jag göra?
-
E de helt gratis o spela på Xbox Connect??
-
ja
Ja det är gratis.
Men jag undrar varför connectas ja inte till xlink servern jag tryckte play på? spelet startas men sen händer det inget mer