Tackar för svaret.
Kan det garanteras att jag får boota brända skivor efter inläggning av chippet så köpet jag ett modchip omgående. Måste dock ha svar på detta först isf.
Printable View
Tackar för svaret.
Kan det garanteras att jag får boota brända skivor efter inläggning av chippet så köpet jag ett modchip omgående. Måste dock ha svar på detta först isf.
Skicka in den till PSXcare så kan de ta en titt på den och sedan avgöra om du kan fixa den eller inte.
Om han ska skicka in den till psxcare så går bara frakten på 300 kr fram och tebax, alltså inget som plånkan gillar. Sen ja, du kommer garanterat kunna boota brända skivor när den är chippad, om du låter psxcare montera det år dig går det väl loss på minst 700 kr sammanlagt (inkl. frakt). Köp ett Duo-x2 och gör som jag skrev innan så kommer det gå finfint, lycka till! :D
Japp! Han har rätt. Skicka in den och chippa den med DuoX 2. Mycket bra chip. Kom oxå ihåg. Slösa inte mkt pengar på allting för ett nytt Xbox kostar ju 900:- så kom ihåg vad jag sa.
Jag sa att han skulle chippa den själv och inte skicka in den eftersom det kostar skjortan... Sen får jag också fråga, var kostar ett xbox 900 kr?
rejjo: Hur mycket kostar ett Alladdin XL då? Eller har du Duo-x som ni har pratat om med?
(! Det finns annonssiter om du vill sälja chip, inget sånt i detta forum doh !)
(Edit by Arg Hansi)
Du kan väl mejla mig, jim.molander@gmail.com så kan vi prata där istället då?
done...
Det borde gå att fixa den boxen utan chip också, om man har 007 agent under fire och ett minneskort med rätt gamesave på. Eller hur var det nu, var så länge sedan jag höll på med 007 exploiten. Om man måste kopiera saven till hårddisken först så är det ju rätt kört när ms dashboard inte bootar.
Ja jag kan inget om softmod, men hur som helst är det ändå bättre att chippa den, säkrare, och man får ut mer av xboxen.
Förresten, det finns inget "eject trick" som fungerar för xbox? Eller fungerar sånt bara om man chippat burken?