Japp och roliga är att ord som kjell.co* censureras fast guider som säkerligen gör mer "skada" åt företaget får ligga kvar.
Printable View
På villket sätt tänker du?
Det var länge sedan jag jobbade på PSXCare men även då sålde vi lösa modchip som folk kunde löda i sina enheter, jämför det med Modchip i dagsläge.
Och då vi moddade DVD enheter o vissa enheter gick att bygla för att få regionsfria "Pioneer 505, 606 och 707 visade vi hur man gjorde och hur man på fjärrkontrollen klickade. *Jämför med PAndora o minneskort i dag.*
Nja jag tror inte det, folk som inte vågar pilla själva får ju skicka in saker, eller de som inte orkar ( Jag lät Farbror hansi uppgradera mina PSP enheter förut då jag var för lat o han behövde få besök :D, det är ju alltid kul att se honom nuförtiden fastän det inte blir lika ofta. men en valid ursäkt till att komma på besök *skratt* nu var jag nog inte så jobbig o nuförtiden sköter jag uppgraderingar själver :D
Vissa saker har valts att Cencureras helt enkelt, mycket är sånt som går att hitta här redan :D
en fråga till. hur stort duo kort får man med? om man köper slim?
Inget alls! :D
Skillnaden mellan Slim o gamla feta är att det inte kommit några Valuepacks eller Gigapacks på marknaden innehållande Demospel + fjärrkontroll+hörlurar och minneskort.
Men ett 32Mb kort "Valuepack" eller 1Gb kort "Giga pack" känns lite väl lite nuförtiden eller hur :D 4Gb kort är ju snorbilliga nuförtiden om man inte vill satsa på dyrare o snabbare o lägga en till två hundralappar till.
så det finns inget minneskort med så man kan spara sina spel filer?
Nepp, men dem kan man köpa precis lite varstans :D
och Handlovsrem som ingick i Gigapacken förut ingår inte heller :D
Jag fick av någon underlig anledning ingen sån *Sur* men sen använder jag aldrig sånt heller :D men rätt skall vara rätt.
funkar alla duo kort eller måste man ha ett sådant kallat gaming pro duo?
måste det vara ett ultra II
då fungerar dom som inte är ultra II också.
När ska denna tråd dö??? Verkar ha fått ett eget liv ...
Its Alive!!
om jag köper psp phat är det bara att köra downgrader och sen uppgrader va? inga jobbiga pandora prylar?
ok tack
Undrar vad det vore värt om man kom över ett service batteri från Sony??? Vore onekligen förbannat fräckt att ha ett ... Service Batteri ---> Begga = Maximalt ha begär :)