har du chippet på så att du ska få Evoxdash?
Printable View
har du chippet på så att du ska få Evoxdash?
pege63...???? menar du om det sitter i nu?? eller!!!!
Chippet sitter i adaptern som jag fick med när jag köpte det. Det ligger sidan om mig.
ja sitter chippet i boxen just nu el?
Hasr du orginal HD i el är det en STOR hd?
pege63...nej jag monterade ut det innan pga jag ville prova o se om det gick att köra orginal spel men det gick inte.
En 120G men det har fungerat länge med den. Jag har en son på sex år som har spelat mycket kan han varit inne o gjort nåt som han inte ska?????
Oki men om du vill köra på din 120 GB HD måste du låsa HD med CONFIG MAGIC annars får du felmedelade 05 som du får när du nu försöker starta på orginalbioset
okej men hur kommer jag in på con..... om jag inte kommer in på menyn.
Jag fick en skiva till chippet när jag köpte det men hittar ej den:)
du måste sätta in chippet igen.
aktivera det & se om du kommer in på Evoxdashens meny kolla i APPS.
Tanka ner SuperDisk 3.7RC8 sätt i den i dvdn boota om se om du kommer in på den då.
Ska prova det pege63 så får vi se om får liv i det hehe:)
F.. nu får jag upp felkod 16 skit e det rent ut sagt, nån vänlig själ som kan hjälpa mig,jag ger snart upp hehe:mad: .Är det nån som vet vilken närmaste xbox verkstad är för mig "Kristianstad":cool:
F.. nu får jag upp felkod 16 skit e det rent ut sagt, nån vänlig själ som kan hjälpa mig,jag ger snart upp hehe .Är det nån som vet vilken närmaste xbox verkstad är för mig "Kristianstad"
--------------------------------------------------------------------------------
Installera om MSDASH fr SuperDisk skivan 3.7RC8
Du stoppar in skivan bootar om så hugger boxen tag iden & du kan installera om msdash sen även evoxdash
hej hansi!
vet inte om det här passar sej här det jag skall fråga om,jag behöver verkligen hjälp,jag har en xbox vers 1.1 med executer 2,nu e det så att jag körde console disc skivan o installerade om allt,så långt frid o fröjd..
men sedan började lampan blinka grönt/rött,läste att det kan betyda att chippet e dåligt eller alt att bioset e dåligt,tror på det senare då jag flashade in ett bios som följde med console disc,tror inte det var ett bra val av bios för min box,tänkte jag skulle köra in console disc igen och lägga in rätt bios som jag sedan flashar in,men nu kommer jag inte in i boxen,den startar o så men sedan börjar det blinka grönt/rött och där låser den sej....hjälp!!
mvh niklas
hej hansi!
vet inte om det här passar sej här det jag skall fråga om,jag behöver verkligen hjälp,jag har en xbox vers 1.1 med executer 2,nu e det så att jag körde console disc skivan o installerade om allt,så långt frid o fröjd..
men sedan började lampan blinka grönt/rött,läste att det kan betyda att chippet e dåligt eller alt att bioset e dåligt,tror på det senare då jag flashade in ett bios som följde med console disc,tror inte det var ett bra val av bios för min box,tänkte jag skulle köra in console disc igen och lägga in rätt bios som jag sedan flashar in,men nu kommer jag inte in i boxen,den startar o så men sedan börjar det blinka grönt/rött och där låser den sej....hjälp!!:confused:
mvh niklas
kanske skall tilläggas att jag prova att starta utan chippet,men får felkod 14,dvs att det e problem med dashboard,hur gör jag för att installera om allt,köra *********** skivan igen?,hur bränner man den i nero EXAKT?
tacksam för svar...