ftplib.error perm:550 "/c:/o2grabber": No such directory
Lite ny på det här men
c:/ ???
c:\ :)
Kan det va så enkelt...
Printable View
ftplib.error perm:550 "/c:/o2grabber": No such directory
Lite ny på det här men
c:/ ???
c:\ :)
Kan det va så enkelt...
Som jag sa i mitt inlägg nr 49... Logga in på din egen ftp och kolla sökvägen till listing.xml...
Tex så är min sökväg till listing.xmlÄr du säker på att du ska ha c:? bara c verkar mer logiskt.Citat:
/g/temp/listing.xml
Sen som CalleH sa så borde du använd / och inte \...
Men som sagt... LOGGA IN PÅ DIN EGEN FTP SÅ SER DU!!!
funkar inte.Så här står det iallafall, överst står det Non-ASCII character ´/xb4´ in file listings.xml.py on line 1.
sen verkar det som visa filer hamnar i kö. sen kommer socket error
har loggat in på min ftp server och allt står rätt till. allt verkar ju stämma om man kollar på ftploggen (se tidigare inlägg ).
//macke
Nä det verkar inte stämma enligt din ftpservers log iom att den inte kopierar filen. Har du listing.xml i rooten på ftpservern?
[QUOTE]21:11:33 Macke: 192.168.0.2 [18] > 150 Opening data connection for file list of "/."Är det där listing.xml ligger?
måste vara fel på min xbmc build. provade att göra om listings.xml.py filen till en bat fil och sen körde jag den. då funkade den. istället för opening data connection for file list of "/" stod det o
måste vara fel på min xbmc build. provade att göra om listings.xml.py filen till en bat fil och sen körde jag den. då funkade den. istället för opening data connection for file list of "/" stod det opening data connection for file list of "/o2grabber". ska prova att ladda ner en ny build.
jag återkommer
//macke
funkar nu :) :) :)
hur fixar man en knapp som funkar?? skulle bli tacksam om du kunde förklara ( fattade inte din förra förklaring ).
tack för du hjälpte med ktd
//macke
Nu för tiden behöver man inte lägga till knappar i huvudmenyn...
Det är snyggare att ha den i submenyn!!!
http://www.nofuzz.com/ktd/submeny.jpg
hur gör man det??
Öppna DialogSubMenu.xml där står det beskrivet...
Ktd??
Kan du adda mig på ICQ ???
"847586"
Jag skulle behöva lite hjälp med tvguide...... mm ...
Please..
Nix. Ställ frågorna här så kan det hjälpa folk i framtiden oxå...