ja också :DCitat:
Original inlägg av general_31
Printable View
ja också :DCitat:
Jag tycker alla dom nya konsolerna är fula.
Ps3 ser ut som ett kylskåp stående och en byxpress liggande.
Revulution ser ut som en floppy disk.
och 360 ser ut som en fantasilös kopia av alla konsoler som någonsin gjorts.
själv lär jag både köpa 360 och ps3 på releasen.
bryr mig inte så mycket om att dom inte går att chipa.
chipede inte min xbox fören ett par månader sen, och har haft den sen den kom ut.
Och då enbart för att jag blev bitter när jag köpt en hd tv, och fick veta att
pal xbox inte stöder hd.
"I en intervju med TheStreet.com har Microsofts J Allard för första gången kommenterat prislappen för Xbox 360. Han nämner inget exakt pris, men säger att konsolen kommer kosta runt 300 dollar när den lanseras lagom till julhandeln 2005. Exakt vad priset kommer bli i Sverige är förstås svårt att säga, men runt 2500-3000 kr är nog ingen orimlig gissning efter detta uttalande från Microsoft."
nån som vet när man kommer kunna chipa xbox 360
Det finns TVÅ trådar i xbox360 forumet. Gissa vad den andra handlar om?????Citat:
För mig känns det så här.
Ps3 verkar ha satsat riktigt hårt på hårdvara eftersom de blev ganska rejält knäckta av xbox, men de exclusiva spelen till Ps1 och Ps2 tycker jag inte var så bra.
Xbox 360, kommer nog ha de bästa spelen för tonåringar men lite mindre utbud men bättre kvalité. Hårdvaran kommer vi nog få se lite ändringar i om de hinner, efter att de sett Ps3:s hårdvara.
Revolution kommer sikta på singelplayer delarna och inte online. Jag såg i den amerikanska Gamecube tidningen att Xbox och Ps2 förlorar jättemycket på onlinetjänsterna.
För mig blir det nog ändå xbox 360 eftersom att jag tyckte de gjorde bäst ifrån sig i spelen och satsade på vad jag tycker är framtiden, online gaming.
// Dranshmont