Ni som fått igång spelet:
Har ni varit tvungna att göra uppdateringen ?
Printable View
Ni som fått igång spelet:
Har ni varit tvungna att göra uppdateringen ?
Vet inte om man var tvungen att göra updateringen, var ju bara att installera å börja spela.. testade aldrig utan att göra det..
Jag körde update och det funka fint.
Men har problem med unreadable disc, ska göra en ny skiva i 4x och se om det blir skillnad. /Niklas
var ska man efter att man har dödat dem tre först "bossarna" ?
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.html :rolleyes:
men det är roligare utan guiden.. men känns ju rätt trist att springa runt i timmar eller rida på den där jävla hästen runt, runt.. :D
BOZZIO: Ja, men mitt problem är dirty disc
Jag har brännt med CloneCD i 4x och jag får också dirty disc. nu vågar jag nog inte bränna ut igen. Jag får när man ska börja på andra mördningen, när man går till den där gubben som ger uppgifterna. någon mer som har problem där? vad ska jag göra åt det här? vill spela!
Jag har samma problem. jag har brännt med CloneCD 2,4x har varit problem under spelets gång och dåochdå kommer "this disc is unreadable" efter att startat om ett par gånger funkar det till slut. Men när jag kommit en bit in i spelet när man får en häst kommer samma problem igen och det funkar inte alls.
Samma händer när jag bränner i img-burn 2,4x.
Provade även att bränna CloneCD i 4x då funkade det inte att starta ens.
Är det någon som haft dom problemen och löst dem??
Tänkte bränna mitt första 360 spel nu ikväll när jag får hem min
Pioneer DVR-112 DVD±RW 18x DL tillsammans med Verbatim DVD-R DL 8.5Gb 4x :cool:
Blir till o försöka med Assassins.Creed.PAL.X360-Allstars ... vad tror ni? behöver jag uppdatera FW i brännaren om den är helt ny? Fick BOXEN flashad igår så den antar jag är av senaste FWn där. :rolleyes:
Sedan.. IMGburn eller CloneCD ? vad sägs? :)
Bränner du med DVD-R kommer du bli mäkta besviken. Dock ett trevligt sätt att göra ett ölburks-underlägg av ;-)
Det MÅSTE vara DVD+R
I övrigt behöver du nog inte uppdatera FW i brännaren.
IMGBurn eller CloneCD spelar ingen större roll. Jag föredrar CloneCD, men det är en smaksak.
Helvete! haha
Visste att man inte kunde med -R men jag har fått hjärnsläpp o beställt fel..
har inte fått grejjerna än beställt från inwarehouse, men dock verkar dom inte ha +R DL.. får väll ta det nån annnastans? tur att du nämnde det! :)
TNX!
edit: har jag hittat rätt med dessa?
Verbatim DVD+R 8.5GB Double Layer 2.4xspeed cakebox 10pcs
tänkte köpa från wes*ellcd.dk .. tyvärr verkar det inte gå o direktlänka dit?
Vill ha verbatim då det verkar som det bästa!
mvh
ja de funkar bra. de har också billiga 20pack verbatim på s w e b u r n . c o m *host* om du vill ha snabbare leverans :rolleyes:
*tillägg*
gnuttes: haha.. såg inte att du svarat.. jobbigt att forumet hänger sig ibland så man får reloada för att inlägget ska skickas :rolleyes:
oo tack för svaren igen!
Grymt bra tips o allt! :)
Blir nog från sweburRn då, behövde bara få det bekräftat att det "funkar" därifrån..:)
Var bra priser där oxå .. Verbatim är ett måste, kör filmer på dem oxå! :)
Kommer väll tellbaka med nå mer frågor sen nrä jag har slaktat hälften av skivorna på misslyckade bränningar :(
satsa på img burn 2,4 gånger kör jag sedan kör jag verbatim + 2,4 of course annars xbox backup creator funkar för mig utmärkt:eek:
brände nu precis Assassins.Creed.PAL.X360-Allstars
2.4x hastighet i cloneCD v5.3.1.0
med Pioneer DVR-112
på traxdata skivor (DVD+R DL)
bränningen funkar utan problem..
Startar upp xboxen kommer in i xbox dashen..
sätter i skivan.. laddar... ladddar mer.. sedan *svart* ... laddar massor.. inget händer..
väntar ~20 min inget händer..
igna felmedelanden eller något!
slänger nog i en verbatim nu och testar..
Beställde nyligen ett nytt 20p innan kl 12 idag. De lyckades få iväg det med dagens post så kanske på måndag har man sina skivor. Otroligt snabb service.
Brände Assassins nu med en Verbatim i 4x.... funkar kanon! :)
Menar ni att ni beställde från swe*b uu rn ? :)
ska beställa därifrån nu tänkte jag...