Håller med man får oftast bra svar här,fast man ibland ställer lite dumma frågor.
Som jag tex är inte så hej på detta men flashat 2 xbox 360 och kan jag det så kan alla :)
Tjaba
Printable View
Håller med man får oftast bra svar här,fast man ibland ställer lite dumma frågor.
Som jag tex är inte så hej på detta men flashat 2 xbox 360 och kan jag det så kan alla :)
Tjaba
Man får alltid bra svar här!!! det vill jag tacka för :D jag vill också tacka Swizzy för hjälpen med activate.iso..... det funkade :D TACK!
Lirat left 4 dead 2, wave 5 med 1.61 utan problem.. halvdöd tråd, men sug åt er infon de som vill
Jag skulle lira Left 4 dead 2 igår. Men när jag stoppade i skivan så fick jag upp en ruta om att uppgradera nånting, vilket jag givetvis inte gjorde.
Hur får man liret att funka?
Kör abgx efc.
är väl dashboard uppg. så bara tryck ja
Jag fick exakt samma meddelande som daydreamer. Men frågan är om man vågar sig ut på live med boxen och uppdatera nu utan att bli bannad? Jag vill verkligen inte blad bannad eftersom jag nyss köpt en splitterny flashad box.
Tacksam för snabba svar eftersom spelet skall bli en julklapp! :)
Som Hansi skrev i inlägget innan... uppgradera bara från spel ni kan starta utan activate.iso. Det innebär även att ni inte bör gå ut på live och uppgradera...
Problemet här är väl då hur man uppdaterar från en skiva som inte kräver activate.iso eftersom det är just videopartitionen som ixtreme inte känner igen eftersom uppdateringen ligger där...
Det finns en Guide: Manuell Dashboard Installation för att uppdatera t.ex via USB minne eller bränd CD/DVD
Antar att du inte har tillgång till ett original spel med senaste uppdateringen på =o) Men Swizzy brukar alltid ha ett kort upp i rockärmen så han kan säkert guida dig hur man uppdaterar genom usb ;o)
det är jätte enkelt, man laddar hem senaste uppdateringen som finns tillgänglig på Xbox.com och packar upp den zip filen man laddar hem, i den finns det en fil med filändelsen .xbe, denna ska ligga i ROOTEN på minnet, det vill säga m:0/ (om den dyker upp som G i datorn blir det sökvägen: G:/)
det är en hel mapp swizzy som heter $SystemUpdate och det är den som skall ligga i rooten..
sorry about that, jag var lite trött, tidigare när jag körde bakåtkompabilitets uppdaterings grejset var det bara en fil som hade filändelsen .xbe om jag inte minns fel...