ja, det ska gå, 2009-06-20 är det datumet som inte går, den där konsollen är nästan ett år från datumet, det ska gå med den! :)
Printable View
Låter skitbra ju! Men jag ringde in till er o berättade om att jag hade en xbox tillverkad 2008. Han som svarade sa att det ändå inte var säkert.. Frågan är om jag vågar ta risken o kolla vilken dashboard det är. Då kan man ju inte lämna tillbaka den ju.
det är inte helt 100% säkert, men det är hyffsat säkert att det går, risken för att det inte fungerar är väldigt liten när konsollen är tillverkad 2008 om det är en helt ny maskin...
Okej.. Nu har jag kollat vad jag har för dashboard. Jag har 2.0.6683.0
*Edit*
Vad ska jag ha med mig förutom xboxen? Xbox HDD? USB minne?
Hur mycket kostar det om jag ska jtagga o flasha?
Du måste ha med dig minst:
Konsollen (Xbox 360)
Det är bra om du har med dig:
Konsollen (Xbox 360)
Hårddisk *att få XEXMenu etc. på*
USB Minne *att lagra backup av din mjukvara på*
Det kostar dig:
JTAG 700:-
Flash 400:-
Båda vid samma tillfälle 900:-
När du menar hårddisk menar du extern hårddisk eller xbox hårddisk?
okej, tack! Kommer in med boxen imorgon! Jag har en 120GB och en 20GB hdd. Den på 120 har jag på en oflashad xbox där jag spelar online. Kan jag komma med den o? Menar då att jag skiftar på hdd beroende på vilken xbox jag spelar på, utan att bli bannad på den jag spelar online med.
jag skulle inte ha kört i en hårddisk från en jtaggad maskin i en maskin som jag kopplar upp mot live. låter som något man kan bli bannad för, men man vet aldrig.
däremot rekommenderar jag att du öppnar chassit till din 20GB disk och byter ut disken som sitter i mot en valfri laptop sata disk (2.5") då jtag maskiner tar i stort sett vilken hårddisk som helst utan problem :)