har: invites till hdbits.org....
söker: bra xbox360/wii sida...
dlsoftmupp@yahoo.com
Printable View
har: invites till hdbits.org....
söker: bra xbox360/wii sida...
dlsoftmupp@yahoo.com
kan någon vara snäll och invaita mig till revolution coolhampan@hotmail.com
skulle bil mycket glad
Tjena, jag sitter på invites till SCT. Byter mot waffles och swebits, en vettig lina & ett omdöme är ett krav
Jag tar gärna emot invite till någon bra sida..
ex bit gamer, softtorrents, blackcats-games m.m
Håller alltid god ratio :)
Emil_ryden@hotmail.com
Emil_ryden@hotmail.com
Skulle bli grymt glad om någon kunde ge mig invite till:
TTi
Jonathan.Lindberg@hotmail.com
Jonathan.Lindberg@hotmail.com
Håller alltid bra ratio, datorn seedar 24/7
Tack på förhand
Tjena! jag skulle göra allt för att få en invite till waffles!! har tyvärr inget att ge i utbyte då jag precis kommit in på torrentleech och inte blivit poweruser än och mina andra trackers inte har någon öppen invite just nu.. men jag har tidigare invitat 10tals personer till Oink då det fanns.. så skulle uppskatta om någon som har en invite till waffles invitar mig:)
ProXen@gmail.com
Har väldigt bra uppload så ration är det aldrig några problem med:)
Vore evigt tacksam för en invite till Torrentleech.
Sitter på en 100/100 lina och datorn står på för jämnan.
Stats från torrentbytes:
Join date 2005-04-11 14:39:23 (147 weeks ago)
Uploaded 1.12 TB (1.11 GB/Day)
Downloaded 863.33 GB (858.30 MB/Day)
Share ratio 1.327
Kan hålla ration högre om så önskas :)
emil.renold@gmail.com
emil.renold@gmail.com
Har en Torrentleech invite som jag gärna byter mot Revo TT :)
Har invites till bitgamer om någon vill byta, söker ntorrent och torrentleech eller någon annnan bra sida!
skriver en rad igen :)
jag har en filserver som jag tankar och så med, den står såklart på 24/7 och jag seedar ordentligt. bjussa på en invite till diverse torrent site, torrentbytes, piratebits, ngn bra helt enkelt där man kan tanka 360 spel och så.
enda jag kan byta mot är goldenmembers.nu invite :p
Hej!
Skulle vilja ha invite en bra torrentleech eller någon annan bra torrent sida för xbox 360 :)
Tack i förhand!
Min email: mr.unknownguy@hotmail.com
Så det går att få invites här?;)
Nej, skämt åt sido. Jag måste nog säga att jag har tyvvärr inte heller har någonting särskilt att erbjuda mer än seedar-anda, med tanke på jag tvingats dras med piratebay dom senaste årenoch allt man seedar syns liksom inte :( så det är väl till att hoppas att det har varit till någon nytta i alla fall :)
Btw. om det kan vara till någon hjälp/tillit så kan jag passa på å tala om att halva min familj fastnat för gossip girl å andra halvan (jag):D bor framför xboxet numera så att stänga av datorn finns liksom inte på kartan längre :p
p.s. jag är villig att byta religion för den som ger mig nyckeln till Torrentleech:rolleyes:
Hej!
Skulle bli väldigt glad om jag fick en invite till TTi eller torrentleech =) Har tyvär inget att erbjuda men jag sköter min ratio :)
Tack på förhand!
vea_fridhly@hotmail.com
vea_fridhly@hotmail.com
Hello
Invite till torrentleech eller ntorrent? Sköter ration.
Tusen tack i förväg
nallen87@gmail.com
Skulle vara ett ödmjukaste tack om man kunde få en invite till RevolutionTT.
Självlart sköter jag min ratio :) Kan bjuda tillbaka med en invite till SoftMupparna.net. För nuvarande har dom stängt invite men dom öppnar säkerligen igen snart.
mr_coffy@msn.com
jag tar gärna en invite till en skön torrent med 360 lir :)
dragonball_72@hotmail.com
jag skulle gärna vilja ha en bra torrent sida med 360 spel och gärna bra DVDR torrent sidor, har för närvarande bara konto på TB men får kjag en invite kan ja bjuda tillbaka direkt :)
sköter mig där och tankar bara de jag behöver, bildbevis: http://img297.imageshack.us/my.php?image=ratiouc6.jpg
just_do_it_4_fun@hotmail.com
testa denna då! fri än så länge!
http://www.sherwoodskogen.nu/swstat4.php
för fler fria torrent sidor gå till-http://www.torrentking.org/
Halloj!
Skulle gääärna vilja en invite till:
http://bt.xbox-sky.com/
Torrentleech
HD-bits
Sköter ration ofc. :)
För närvarande : Ratio: 1.265 | UL: 1.49 TB | DL: 1.18 TB @ piratebits.org
Kan erbjuda invite till piratebits.org
skicka ett mail till:
mar_tin55@hotmail.com
Tjaoo!!
Jag skulle gärna vilja ha en invite till:
http://bt.xbox-sky.com/
Jag sköter ration, har bra ratio på alla private tackers jag använder :)
TvTorrents: 207.76 GCreds (har 207,76 GiB till godo)
Swebits: Ratio: 2.758 Uppladdat: 50.79 GiB Nerladdat: 18.42 GiB
Powerbits: Ratio: 1.501 Upp: 37.383 GB Ner: 24.904 GB
Piratebits: Ratio: 3.367 | UL: 97.42 GB | DL: 28.93 GB
Som ni ser så har jag inte laddat ner/upp så mkt och det är därför att jag har en slö lina, men jag sköter iaf ration och det är det som är de viktiga :)
Kan invita till piratebits.org, har 5 inbjudningar. ;)
Mail: david@iroxe.net
Har 4st invites till torrentdamage. Skulle vilja ha en invite till TTi,waffles eller swedvdr
du har inte en invite till bit gamer över? har tyvärr inget att byta med men kan garantera god Share ratio..
Har 2 invites till RevolutionTT, skulle vilja byta mot något gott.
Hej finns det någon som kan invita mig på www.Piratebits.org
mange62@yahoo.se
Byter gärna mot torrentleech
kan jag få en inv till tti och torrent leech?
har bra ratio på ntorrents, seedar ofta
gandhax@hotmail.com
gandhax@hotmail.com
Hej! Jag söker en invite till Piratebits, pga min favorittorrentsida ska läggas ner inom kort. Kan tyvärr bara erbjuda en invite till TTi, så skulle vara väldigt tacksam ifall nån har till Piratebits.
johan.nilsson24@gmail.com
nu är xbox sky öppen för medlemsskap utan invite. jag har gjort det fettt nice;)
Dom har stängt registreringen nu, kan du vara snäll o skicka en invite till mig?
donutz__@hotm... kan ev fixa in dig på Revolu...
Söker även invite till någon bra sida jag kan erbjuda steam account med t.ex Red Orchestra, CS 1.6 mm som jag inte använder ialf (inte bannat). Som sagt
donutz__@hotm... första bästa får kontot.
Ingen som har en invite till Piratebits? Kan erbjuda till TTi.
johan.nilsson24@gmail.com
Ni kan sluta fråga om invites till Xbox sky, de har inte invites så ni får gott vänta på att det öppnar registreringen
Tyvär, TD intresserar mig inte.
Hej .. skulle bli jätteglad för invite till tti och piratebits kan erbjuda revolutiontt
Mvh ktaeek
ktaeek@gmail.com
Har:
TorrentLeech.org | 2st invite
torrentbytes.net | konto
swebits.org | konto
piratetorrents.nu | invite
steam konto med en massa lir
Söker:
swedvdr
tti
waffles
ftn
kom gärna med förslag
coffy89@gmail.com
Har invite till piratebits.
Vill byta den mot en i RevTT
tobias.dahlstrom@hotmail.com
Söker invites till:
Torrentleech
TTi
BitGamer
andra sidor med mycket spel
Har:
Swedvdr
piratetorrents
piratebits
torrentleech
revolutiontt
Digital Hive
bitgamer
om nån har något att erbjuda så skriv till min mail veonxeon@gmail.com ger ej bort nått gratis så dom som inte har nått att erbjuda svarar jag inte på!
Hör köpt laptop å det är är ingen vidare stor hårdisk på den så DC är inte å tänka på skulle vilja ha invite till RevolutionTT och nån bra HD Films torrent sida.
Har dock inget å erbjuda du jag bra har använt mig av www.swebits.org/ och www.bt.xbox-sky.com. Men det skulle vara snält om ni stälde upp jag håller Ratio då jag sitter på bra lina.
Om ni inte tror mig så får ni kolla efter själv nick ofri.
Just det ska vara med en Mail åxå..
m.ossowicki@gmail.com
Har 3 invites till tti.nu
söker invite till stor xbox 360 sida med mestadels pal spel. Jag sköter min ratio och min ratio på tti är:
Ratio: 1.319 803.49 GB 609.08 GB
Torva skulle jag kunna få 1 invite till tti? Har tyvärr ingen invite till någon xbox360 spel sida. Kommer sköta ration. Har 1.376 ratio på TD med UL:55.16 GB- DL:40.10 GB, har mer än 1 ratio på andra sidor också. Kan också ladda upp bilder på rationarna. Skulle uppskatta inviten :)
söker invite till TorrentLeech eller någon annan bra xbox360 torrent.
icep.design@gmail.com
Jag har visst kvar invites (eller rättare sagt, jag har fått nya sedan dess) både på RevTT och Torrentleech. Men jag delar inte ut dem hur som helst längre...
Torrentleech.org
Welcome back, chalela [Logout] [Invite Someone 1 invitations left]
Ratio: 27.049 Uploaded: 7.39 TB Downloaded: 279.77 GB Slots: Unlimited slots
Starbits.org
Välkommen tillbaka, chalela 3 invites left
Ratio: 106.747 Uppladdat: 19.73TB Nerladdat: 189.23GB
Powerbits.org
Ratio: 3.108 Upp: 5.453 TB Ner: 1.754 TB
Söker invite till Swedvdr och kan erbjuda invites till torrentleech och starbits
har hyfsad Ratio :P
Tror du du kan mail mig med krav för en revTT så ska du få bevis på bra ratio på 4 stora sidor
randalthorswe@hotmail.com