-
F.. nu får jag upp felkod 16 skit e det rent ut sagt, nån vänlig själ som kan hjälpa mig,jag ger snart upp hehe .Är det nån som vet vilken närmaste xbox verkstad är för mig "Kristianstad"
--------------------------------------------------------------------------------
-
Installera om MSDASH fr SuperDisk skivan 3.7RC8
Du stoppar in skivan bootar om så hugger boxen tag iden & du kan installera om msdash sen även evoxdash
-
hej hansi!
vet inte om det här passar sej här det jag skall fråga om,jag behöver verkligen hjälp,jag har en xbox vers 1.1 med executer 2,nu e det så att jag körde console disc skivan o installerade om allt,så långt frid o fröjd..
men sedan började lampan blinka grönt/rött,läste att det kan betyda att chippet e dåligt eller alt att bioset e dåligt,tror på det senare då jag flashade in ett bios som följde med console disc,tror inte det var ett bra val av bios för min box,tänkte jag skulle köra in console disc igen och lägga in rätt bios som jag sedan flashar in,men nu kommer jag inte in i boxen,den startar o så men sedan börjar det blinka grönt/rött och där låser den sej....hjälp!!
mvh niklas
-
hjälp!!
hej hansi!
vet inte om det här passar sej här det jag skall fråga om,jag behöver verkligen hjälp,jag har en xbox vers 1.1 med executer 2,nu e det så att jag körde console disc skivan o installerade om allt,så långt frid o fröjd..
men sedan började lampan blinka grönt/rött,läste att det kan betyda att chippet e dåligt eller alt att bioset e dåligt,tror på det senare då jag flashade in ett bios som följde med console disc,tror inte det var ett bra val av bios för min box,tänkte jag skulle köra in console disc igen och lägga in rätt bios som jag sedan flashar in,men nu kommer jag inte in i boxen,den startar o så men sedan börjar det blinka grönt/rött och där låser den sej....hjälp!!:confused:
mvh niklas
-
kanske skall tilläggas att jag prova att starta utan chippet,men får felkod 14,dvs att det e problem med dashboard,hur gör jag för att installera om allt,köra *********** skivan igen?,hur bränner man den i nero EXAKT?
tacksam för svar...