med dvd rip.. menar jag ett spel som rippats ner för att kunna brännas ut med vanlig brännare.. med andra ord CD-R ..
Printable View
med dvd rip.. menar jag ett spel som rippats ner för att kunna brännas ut med vanlig brännare.. med andra ord CD-R ..
Hoppas fan att PSXcare får helvetes jävla Messiah imorron! Nu har ju danskarna chippet, normännen också tror jag, fan asså! Måste ha MESSIAH! AJa, måste klara Xenogears först. Jag kommer bara avbryta spelande i XG om jag får Messiah imorron. FFX har jag fan haft 15 dagar nu. Gah!!
har du fått ditt origa ps2 lr? om du har hur är FF X??
Jag har fått min Origa PS2 o FFX har jag ju haft länge... men... det funkar inte, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Ok, det e fel på mitt Origa. Inga PS1 import som inte ens behöver swap funkar inte heller! Har testat typ 20 olika PS1 o PS2 import o backups. INGET funkar... hmmm vad e felet lixom. Chipet! Aja, tur att jag bor 15minuter ifrån PSXcare så det första jag gör imorrn är besöka PSXcare.
FFX är bra, har ju Japanska orginalet med.
Allt är skit bra förutom rösterna.
dom stinker. Japanskan är mycket bättre ...
Annars är det ett lätt spel som man knappast fastnar i.
CYA
------------------
No Comments..!
ARGHHH RÖSTERNA ROCKAR!!!
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Jag önskar jag kunde få igång spelet. Har försökt starta spelet över 30 gånger nu med DVD region X på ett Origa+PS2. Men det startas inte...
Lol... det var bara jag som gjorde ett idiotiskt fel... nu kom jag på hur jag ska göra!! YESSSS!!! FFX lirande hela natten... KANSKE??? =)
Ahh... fan vad jag njuter... Har spelat typ 1 timme på FFX nu... ett stort äventyr på minst 80 timmar(för mig som spelar harcore) framför mig! Fan vad skönt asså!
Citat:
<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
Ahh... fan vad jag njuter... Har spelat typ 1 timme på FFX nu... ett stort äventyr på minst 80 timmar(för mig som spelar harcore) framför mig! Fan vad skönt asså!</font>
*Snörvel* GE HIT
(host)min maskin kommer imorgon(host) blir mycket spela FF X då för jag är ledig då :P..
APOR!!!!
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Jag har nog kommit Läääängst i spelet här...!
(Skryter lite) :D
Har fått alla gubbar och har spelat typ 18 timmar ...
Om ni vill ha hjälp så hör av er ;)
CYA
Min konsol är i örebro nu(kl 04:00) ska bara åka 40 mil till mig nu så är det framme =)..AAHHHHHHHHHH KAN INTE VÄNTA FÖR ATT FÅ SPELA FF X..hehe alla som är intresserade att se vart är kan kolla på det här tracking nr =) tr nr=11111824284se
Är på väg till luca nu och har bara spelat 4:30 timmar. ha har också letat efter skatt kistor och sånt med =P.. SPELET RULAR HITTILS..
Vafan... jag hade typ spelat 6 timmar när jag kom till Luca tror jag... det var Blitzball staden, på ICQ sade jag till Ante Lionheart att det inte var det för 2 dagar sen. Men vad spelar det för roll... Underbart, helt UNDERBART är spelet!
Jag vill inte ha hjälp tack! Fan vad hårt Sphere grid systemet rockar... jobbigt att jag har mega brist på Ability Spheres och Luck Spheres... aja, mer spelande blire nog inte ikväll då jag har ett äckligt religion prov imorron. Skit! Aja... FFX ROX! Alla som inte har det ska ha det! (mitt nya motto)
va fan jag har 2 ability spheres och 100 strenght spheres >(.. jaja klarade alldeles nyss mi!ilen road =)..faen ganska lång faktigst =)..
Jag har brist på massa Mana spheres . =(
Men det är lugnt. man kan köpa såndär mana/ability etc distiller (Tror jag dom hette) som man kastar på fienden så när man har dödat dom så får man massa mana spheres eller vad det nu är som man har kastat på dom.
Jag är i sthlm nu och mitt Fina FFX i Malmö =(
Äh...
Jag har precis hämtat Bahumut =)
Är i slutet av spelet nu iaf =).
alltså folk rusar igenom ett ff spel första gången dem spelar det=)=) era jävla n0bbz.
Ta det lugnt är det någon som klarar det på mindre än 50 timmar ska jag personligen ge er en ån smoka att ni aldrig står upp igen!=) lololololol
allvar alltså...
har spelat 32 timmar och är i slutet av spelet men nu ska jag börja leta massa saker och sånt =)..
E re inte lite tråkigt att klara spelet på några dagar? Själv ser jag fram emot ett bra äventyr när jag får ihop alla pengar, måste modda först http://www.psxcare.com/support/forum/smile.gif
Ffx + modd det kommer ta ett tag http://www.psxcare.com/support/forum/frown.gif
[This message has been edited by bladeonline (edited 28 January 2002).]
Ska de bara vara en cd??
De är den amerikanska inte Jap http://www.psxcare.com/support/forum/smile.gif
[This message has been edited by M&M (edited 30 January 2002).]
Jag håller med alla om att det är otroligt trist att klara ett spel på några dagar! På ett ställe som Ante hade kommit till på 21 timmar kom jag inte till förräns efter 38 timmar. Det är ganska stor skillnad. Och jag hade inte fastnat någonstans, jag vill bara leta efter alla grejer. Vet ASMYCKET om storyn osv som man bara kan få veta genom sidequests. Nu har jag spelat 40 timmar och är inte vid slutet av spelet.
Jaja en annan får väl lira FF IX en gång till så länge sen ska ja lira FF VI när anthology kommer til min omoddade ps1 för ja lär ju inte få ps2 förrän SEN
börja med ff VI den e bäst.
köpte mitt anthology förra sommaren