hur bränner man dessa två spel burnout revenge perfect dark zero
hej jag har 2 frågor den första är jag har laddat ner Burnout.Revenge.PAL.READ.NFO.XBOX360-DNL
När jag packar upp den får jag följande filer
BurnoutRevenge.000
BurnoutRevenge.001
BurnoutRevenge.002
BurnoutRevenge.003
BurnoutRevenge.004
BurnoutRevenge.005
BurnoutRevenge.006
BurnoutRevenge.007
BurnoutRevenge.dvd
öppnar clonecd och väljer image filen BurnoutRevenge.dvd
är det bara att bränna den så alla andra image filer består ju oftast bara av
IMAGE.000 och IMAGE.dvd eller kommer det att funka ?
det andra spelet är Perfect Dark Zero Pal Xbox360-pi
Ska ju fungera med någon ss patch men jag har inte hittat den dessvärre har varit inne på dc och letat och även sökt på http://pspsaves.info/inf/index.php?page=1
men inte hittat någon ss fil som stämmer in när man kör den i ss merger v 1.5 hashen lyser rött och den ska tydligen lysa grönt om man valt rätt patch perfect dark isofilen heter pi-pdz.360 med vilken ss fil ska man patcha den med någon som vet
Tacksam för svar
Det är DETTA jag letat efter men som INGEN kan svara på!
Citat:
Original inlägg av rolle
ok tack för svaret det fungerade precis som du sa Hansi och jag hittade rätt ss fil till Perfect Dark Zero Pi releasen använde ss merger v 1.5 och patchade den och det fungerade perfekt :D
Hej Rolle!
:eek: VIKTIGT! VIKTIGT! (för mig ;) ) :eek:
Eftersom din Perfect Dark release verkade funka så kanske du kan lösa (alla) mina problem. Jag har en bunke PI-releaser som jag inte VÅGAT bränna eftersom jag kraschat typ 5 DVD+R DL-skivor. :( När du brände, gjorde du då så här:
1. Öppnade SS Merger 1.5
2. Valde pi-pdz.360 ...-knappen
3. Valde "leta efter rätt SS-på nätet"?
4. Valde Merge
Vad valde du på pad with blank och det där?
Har du lust att maila mig EXAKT hur du gjorde ifrån det du packade upp .360-filen tills du kunde spela och vilken hårdvara du har och så? cyberjoc@hotmail.com Eller kanske rentav skriva det här i forumet så att ANDRA också kan göra det? :)
JÄTTETACKSAM för hjälp! :(
Hur ser man om ett spel är patchat med rätt ss-kod
Hej
Finns det någon sida där man kan se vilken checksumma varje ss-kod ska ha till respektive spel?
fFinns det något program för att se vilken checksumma och ss-kod som spelet är patchat med?
MVH Mikael Bäck