Kan vi inte skippa spel som funkar med patch :P. Jag vill veta vilka spel som funkar som jag har haft sedan länge. Annars så funkar ju alla spel med patch.
Printable View
Kan vi inte skippa spel som funkar med patch :P. Jag vill veta vilka spel som funkar som jag har haft sedan länge. Annars så funkar ju alla spel med patch.
ok lägger bara in spel som funkar utan patchar nu....
XDVDmulleter rapporterar att Viva_Pinata_USA_XBOX360-pSy360 är ixtreme kompatibel och funkar fint med 1.2.
Sen har jag en fråga... Hur får jag dessa Ixtreme kompatibla?
Crackdown.PAL.XBOX360-DNL
Xbox360_Perfect Dark_Zero_Pal_Prepatched
Vill vara säker så att jag inte gör något fel...
edit:
Provade att stoppa in DMI och PFI i Perfect dark zero (video, dmi, pfi och ixtreme var avbockade) från 360patches.com och det gick inte. DMI var tydligen "invalid".
Seriöst - Jag älskar sådana här trådar!
micro jo klart det tar en minut att kolla. Om du har spelet nedladdat. Med XDVDMulleter kan du väl int ekolla spel du redan bränt eller? Då är det jobbigt ladda ner spele tigen för att veta vilka som funkar...men jag kanske har fel. Det var syftet med tråden att få veta vilka av ens gamla spel som funkar med Ixtreme 1.2
Funkar utmärkt att stoppa i en DVD o kolla.
Istället för Load from file väljer man Load from DVD ;)
Crackdown.PAL.XBOX360-DNL - Fick igång denna efter att ha kört crc autofix.
Saint row från Blackcats games fick jag ixtreme kompatibel efter att stoppat i dmi och pfi med hjälp av XDVDmulleter härifrån: http://ss.softmodfiles.net/index.php...rity%20Sectors. Sedan körde jag insert video med samma program och det fungerade fint att spela.
Lego Star wars 2 Trilogy från Blackcats fungerade fint utan några modifieringar.
Sen tycker jag att det kan vara bra att lista sådana spel som kräver patch eftersom vissa kräver specifika patchar och andra inte har några fungerande patchar alls. Kanske räcker med en separat sektion för spel som kräver patch?
gör en sådan tråd Razor...börjar tröttna på att uppdatera denna hela tiden
Får inte FlatOut.Ultimate.Carnage.PAL.XBOX360-FW att fungera, bilden blir bara svart när man startar spelet. Några tips?
Flatout FW är jag nästan helt säker på att jag har och det funkar prima utan patch och liknande. Vilket brännarprogram andvänder du och vilken hastighet? Brännaren kan ju också spela in men du kanske har en massa spel som har funkat förut:P BTW razor har gjort en tråd för de spelen som inte funkar med patch. *hyllningar*
Nån som fått igång Ninja_Gaiden_Black_Pal-Xbox360?
Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL funka fint här.
Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL funkade fint här oxå.
Därimot så fungerade :
Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits först skit bra.. sen efter jag lirat ca 30min så kommer det upp att disken är unplayable.. inte ren eller nått sånt skit..
och sen händer det hela tiden.. någon som stött på samma problem? När jag loadar den i dvdmulleter så visar den att allt är rätt..
Tony.Hawks.Project.8.PAL.XBOX360-DNL funkar fint här.
Surfs.Up.PAL.XBOX360-iND360
Funkar
WWE_SmackDown_vs_RAW_2007_PAL_XBOX360-SPARE funkar.
Ännu en:
Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_Premiu m_Edition_PAL_XBOX360-SuperX360
edit:
Vafan blir det mellanslag för?
Ninety-Nine Nights från Blackcats Games fungerar finfint.
Ninety-Nine Nights PAL MULTI5 XBOX360 - BC Twigs
Guitar.Hero.II.PAL.XBOX360-DNL funkar då inte med 1.2c
Patchad med guitar patchen från länken för några inlägg sen.
Får den inte kompatibel med ixtreme i XDVDMulleter.=(
Funkar: BioShock-XBOX360-USA-DAGGER
Funkar: Blue Dragon PAL MULTI3 XBOX360-SKY
Kan ingen mod/admin uppdatera första posten?
kan göra det imorgon om jag kommer ihåg det
Stuntman_Ignition_PAL_XBOX360-SPARE funkar bra och är kul tycker jag!
Tiger Woods PGA Tour 08 PAL XBOX360-SPARE funkar
Stranglehold_XBOX360-CCCLX funkar!
Call_of_Juarez-USA-XBOX360-DAGGER funkar
Funkar: FEAR.UNCUT.PAL.XBOX360-DRabbits
Funkar:
Dead.or.Alive.Xtreme.2.PAL.MULTI9,XBOX360-DRabbits
Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL
Funkar:
Medal_of_Honor_Airborne_PAL_XBOX360-PREDoMiNANT
Funkar:
John.Woo.Presents.Stranglehold.PAL.XBOX360-DNL
Funkar: Def Jam Icon PAL XBOX360-PRECiSiON
Funkar:
Oblivion GoTY Edition NTSC XBOX360-VORTEX
NHL 08 PAL MULTI4 XBOX360-WAR3X
Det vore guld om nån orkade uppdarea listan,,,,,,,,
uppdaterar ju den nästan varje dag.... en eller två spel jag inte hunnit uppdatera..sådant tjat om detta uppdaterande...
nu är Oblivion GoTY Edition NTSC XBOX360-VORTEX inlagd också så alla kan sova gott om nätterna.
Nån som vet ett Skate som funkar???
Och när kommer FIFA 08???
Funkar:
Halo 3 XBOX360-CCCLX
Warriors Orochi PAL XBOX360-SPARE
Funkar:
Juiced_2_Hot_Import_Nights-PROPER-USA-XBOX360-DAGGER
Funkar:
NHL_08_PAL_MULTI4_XBOX360-WAR3X
Halo_3_XBOX360-CCCLX (Regionsfri)
EDIT: Såg att de redan var inlagda. :)
Halo 3 USA XBOX360
funkar med :)
Skate.PAL.XBOX360-LCS funkar denna verkligen?
Det blir svart för mig.
EDIT: det funkar nu, jag hade fått trasiga skivor, har bytt ut dom nu och det funkar bra.
Razor: Bestämmer du att det bara är scene releaser i min tråd?
Jag skriver upp alla som folk säger att de funkar.
Fifa.08.PAL.SWEDISH.XBOX360-ABSOKT fungerar utmärkt
menade mest att man inte bara skriver fifa08 funkar när det finns 5 olika versioner...men alla versioner som garanterat funkar med 1.2 är välkomna