Tjenna undrar om jag skulle kunna få en torrentleech invite.
Jag har 100/10 mb
Slutade med privata trackers efter att piratebits la ner och nu är jag sugen på att ha det igen :)
Tack i förhand!
Printable View
Tjenna undrar om jag skulle kunna få en torrentleech invite.
Jag har 100/10 mb
Slutade med privata trackers efter att piratebits la ner och nu är jag sugen på att ha det igen :)
Tack i förhand!
Fyra invites på BitGamer ... Hojta bara till ... Tar gärna nåt i gengäld ... Dom går i första hand till någon som brukar rumstrera här på Forumet, inte bara till nån som tittar in får en invite och drar ...
Söker swebits invite. Har nyss blivit uploader på torrentleech så jag hoppas att någon invite dyker in snart.
Kan dock ej byta mot något i dagsläget.
Ni kan höra av er eller skicka en invite på direkten.
antegard@hotmail.com
Ja vafan!! Tänkte ge dom till Forum veteraner men jag skickar dig en om du bara ger mig din mail ...
nordqvist.jens@gmail.com danke! :)
Skickad ...
skulle gärna ta emot en invite till revolutiontt :)
mail: minepostadresseger ät hotmail dot com
Väldigt många som dyker upp och tigger Invites men kolla man så är det folk som bara har några enstaka meddelanden ... *Ogilla*
Erbjuder 1 st invite till Ntorrents & TVTorrents (25G credits (max). För 1x TorrentLeech. Eller förslag. Skicka PM.
heheh jag är en av dom .. vet att det ser lite illa ut men det intressanta i mitt fall är att jag sedan jag skaffa min box 2007 någon gång(från psxcare ) och alltid följt forumet (tror jag hade ett konto tidigare men var nog aldrig inloggad) men har aldrig skrivit något i forumtrådarna (ev under nicket Purra i sånna fall) och anser att det känns ganska dumt att spamma med inlägg bara för att det ska se bra ut om jag inte har något vettigt att skriva :)
för övrigt förutsatte jag inte att jag skulle få en invite utan såg bara detta som en chans att kanske få en ny då jag lyckats klanta bort mitt bt-sky konto :)
men en ide som jag vet finns på ett annat väldigt stort forum är att sätta en gräns på ex 6 månader registrerad och X antal inlägg för att stoppa att folk med inga inlägg ber om invites ... :)
nu blev det visst lite oftopic .. :)
Finns det någon som har en TTI invite att skicka ?
Ger ett bra Ilovetorrents account eller Swebits!
Ilovetorrents
Ratio: 1.358 Uploaded: 1.13 TB Downloaded: 852.73 GB
Class: Power User
SweBits
Ratio: 1.838 <-> Uppladdat: 880.08 GiB Nerladdat: 518.11 GiB
Mail: Zwe_3@hotmail.com
Bara att maila.
Tack så mycket.
/mvh Tom
Jag har två invites till bitgamer,tar gärna något annat i utbyte,jag har också invites till iptorrents och takebyte.
Helst vill jag ha invites till swebits eller TorrentLeech men annat kan funka också.
Krav är att du delar med dig osv
Mvh Leif
Hej
Jag har ett oanvänt konto till Ntorrents,jag vill gärna byta emot Torrentleech då jag inte har någon användning av det. jag har även invites till bitgamer. vid intresse maila info@hemtjansterkalmar.se
Mvh Leif
Byter du inte med "yrrol101" så står jag på tur. Har en invite till Ntorrents och är villig att byta med dig... lutfi.kolgjini@gmail.com
Skriv gärna hur du gör!
Hej, letar eft invite till torrentleech. Tacksam för svar ifall någon har en över.
Jag söker invites till Torrenleech eller swebits kanske.
Sitter på en fiberlina så ration blir inga problem!
Maila mig!
Caine81@hotmail.com
Kan tillägga att jag har invites till Spotify och Voddler för den som behöver.
Jag har invites till bitgamer och Torrenleech,tar gärna något annat i utbyte,jag har också invites till iptorrents och takebyte.
Helst vill jag ha invites till swebits eller softmupparna men annat kan funka också.
Krav är att du delar med dig och sköter dig
Mvh Leif
Tja. jag skulle bokstavligen kunna dö för en torrentleechinvite. (nå nästan iaf)
Har velat haft det i många år nu. snälla är det nån barmhärtig själ där ute som har en invite över. Är och har alltid varit en seriös ratiokille. Har demonoidinvite att byta mot om det är intressant
mangan_88@hotmail.com
Ha d!/Magnus
du får ta o lugna ner dig, samt se till att posta lite mer inann du kräver en invite, TL är inget ställe man får invite till hur som helst, det tar lång tid att få en invite där för dom som har konton, och man ger inte gärna bort dom få invites man får till någon man inte känner som dessutom är nykommling till det forum man begär invite på!
Ne d klart. råkade posta igen av misstag. Men som sagt värderar privattrackers högt och är det någon som vill byta så är det bara att höra av sig
Byter bort en invite till torrentleech mot en handkontroll till 360. Blev arg på min ena idag så på jakt efter en ny :rolleyes:
Kan jag få en torrentleach invite boy.michael@hotmail.com
Har en invite till bitgamer att ge bort.
Kraven är att man sköter sin ratio och följer reglerna på sidan.
Samt skänker lite upload då och då.
/'ndrangheta
Har 3 invites till BitGamer ...
hello
skulle vilja komma in på TTi . Kan verifiera bra ratio på TL och Swebits. Finns någon annan invite till liknande gamla fina Piratetorrents är jag tacksam över även det. Har själv inv till TL & Sparvar
torbjornjohansson@hotmail.com
torbjornjohansson@hotmail.com
Tja, har letat efter en torrent leech invite länge nu.
Skulle uppskattas otroligt mycket :)
Jag har ratio runt 4,5 på DH och ca 1,5 på ILT. Och har hög ratio på sweTV också(kommer inte ihåg exakt).
Finns det nån vänlig själ som vill hjälpa mig? Som jag bevisar på ovanstående sidor så kommer du inte ångra dig :)
Skicka till: sebastian.wickstrom@gmail.com
Tack på förhand !!!
wops , råkade bli kickad från torrentleech pga inaktivitet , visste inte att man kunne bli de , -.-
så tar gärna emot en ny TL invite , har demonoid invites om de är så , ^^ , typ 20 i ratio eller nåt , sitter på en 100/100 lina.
är det någon som skulle kunna ge bort en bitgamer invite hotmail waaynaa@hotmail.com
eller torrentleech
wayna, ta och lugna ner dig!! det räcker med 1 inlägg med frågan, och normalt får man inte några bra invites direkt när man reggat sig på forumet...
Jag skulle uppskatta en invite till Bitgamer.
Email: maaw@hotmail.se
Ratiobevis: Torrentleech
Ingen som hade en torrentleech invite över ? , kan skicka ratio på demonoid om nån vill se först.
Hotmail waaynaa@hotmail.com
ratio proof http://data.fuskbugg.se/skalman01/ratio%20proof.jpg
Hej, skulle gärna vilja ha en invite till Bitgamer om du har kvar någon?
Mail: red_gris@hotmail.com
Ratio: http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----ratio.png
Sen är jag även sugen på någon privat tracker för Serier/filmer någon som har någon över?
Kan erbjuda Spotify inv, Google wave inv.
Ha en bra dag!
fan vad många använder "http://data.fuskbugg.se/skalman01/" mycket på sistone? kan inte folk använda typ imageshack, photobucket etc. så att man ser att det är äkta?
Jag var utomlands när jag fick mailet, så jag han inte att acceptera, skulle du kunna skicka en till. SÅ SKULLE DET VARA GRYMT SNÄLLT AV DIG
Jag har
3 invites till swebits.
Är det nån som vill ge en invite till revolutiontt mot en invite till swebits?
Hej allihopa.
Har letat och letat på internet efter några bra trackers till Nintendo Wii men de flesta gratis trackers va inga särskillda att ha.
Behöver nu hjälp med någon invite till någon bra tracker med Wii spel.
Finns det någon som kan hjälpa mig därute?
Sitter på hög lina så ratio är inga problem, aldrig varit.
Mvh tanto
släng så fall iväg ett mail till: gustafsson_andy@hotmail.com
Posa i wii tråden istället: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=38077
Hej!
Skulle väldigt gärna vilja få en invite till TorrentLeech, om möjligt.
Kan visa ratioproof från Underground Gamer, om de skulle behövas.
Kan även byta med invites till Underground Gamer.
MvH Dr. V