har på 3 försök inte fått Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits att funka...
Nån som vet nåt om den?
har på 3 försök inte fått Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits att funka...
Nån som vet nåt om den?
Funkar bra för mig med.
Ok min funkar bra till synes men fryser i laddningen när han hoppar av helikoptern i början.
Får ett dirty disc meddelande
har en Hitatchi läsare med senaste firm
Fan ja får inte Moto Gp att fungera. Testat ss koderna från http://ss.softmodfiles.net/ och dem som var länkade i början av tråden men inget funkar. Blir rött i meerger 1.7 och 1.6
Teenage.Mutant.Ninja.Turtles.PAL.XBOX360-MRN
Testat och fungerar klockrent, ganska kul tidsfördriv med :D Beroendeframkallande ^^
Halo 2 USA XBOXDVD5 For 360 USELESS funkade perfekt på min Samsung med 5.2 firmware
Teenage.Mutant.Ninja.Turtles.PAL.XBOX360-MRN ligger o drar nu och jag vet av den jag drar av att den funkar =))
ps ett spel o hålla sig ifrån inte ens värd en dual layer skiva är Bullet_Witch_PAL_XBOX360-SPARE aj aj vilket skit spel
Def Jam Icon PAL XBOX360 PRECiSiON har dykt upp på diverse torrentsidor
Nytt releaser att plocka hem:
Virtua Tennis 3 PAL XBOX360-Allstars
Rapala Tournament Fishing PAL XBOX360-PreCiSiON
Earth Defense Force 2017-USA-XBOX360-DAGGER
Tetris Evolution NTSC XBOX360-VORTEX
Även denna finns nu:
Cabelas African Safari PAL XBOX360-PreCiSiON
Nytt releaser att plocka hem:
Virtua Tennis 3 PAL XBOX360-Allstars
Rapala Tournament Fishing PAL XBOX360-PreCiSiON
Earth Defense Force 2017-USA-XBOX360-DAGGER
Tetris Evolution NTSC XBOX360-VORTEX
Englund. funkar dessa eller hasr du bara hittat dom på nån torrent sida?
Har bara testat Virua Tennis 3 själv. Å den funkar.
De andra tre har andra bekräftat att de funkar på PAL-maskiner.
Så JA - alla jag skrev är fungerande nya releaser
Ok. Tack englund. Tror ja ska ladda hem Virtua Tennis 3 PAL XBOX360-Allstars . Verkar på bilder vara bra grafik och ett roligt spel.
Brian Lara International Cricket 2007 PAL XBOX360-CORONA finns ute nu!
Fick problem med Raving Rabbits. Det låser sig under första introt med kaninen som ramlar omkull och då den högra rutan kommer in i bild. Rutan är tom och det händer ingenting.
Championship.Manager.2007.PAL.XBOX360-Allstars finns ute nu
Meet The Robinsons PAL XBOX360-PARADOX finns nu på en torrentsite nära dig.... :)
Guitar_Hero_II_MULTi2_NTSC_XBOX360-PMM
regionsfri.
Blir dock betydligt roligare med den tillhörande gitarren....
är guitar hero II ss-patchad??
japp.
man måste dock editera .dvd-filen för de klantarna har skrivit in fel siffror på layerbreak.
Får ni Tetris Evolution NTSC XBOX360-VORTEX
att funka?
När jag stoppar i skivan kommer det upp en vid skärm där det står nått liknande" u need to put this disc into a xbox360 console"
vilket jag ju uppenbarligen redan gjort :)
Funkar fint. Men det är ju inte mycket till spel.
Ett tetris på 7 Gb... ha! Borde ha varit på 1 Mb
NÅgon som har brännt Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL.wWw.GaMesFive.NeT ?
Ja. Om du anstränger dig lite och läser den här tråden så finns det redan skrivet om den releasen här.