Har bestämt mig för att börja använda mitt 360 lite mer nu, men det var väldigt länge sen jag var uppdaterad på hur allt om dom senaste firmwares funkar och vilken som är den senaste. Minns inte heller vilken version jag har förtillfället men vet att det var i slutet av mars 2009 som jag uppdaterade till senaste firmware versionen. Gjorde det hos er för övrigt.
Har inte laddat ner spel som är nyare än det men efter att ha sett ett par spel som ser minst sagt attraktiva ut så är jag taggad på att göra det igen men antar att det behövs en update då på xboxen, bland annat för att fixa waves med mera. Hur som helst, om ni kan berätta vilken som behövs och förklara hur läget med banningen ser ut just nu vore det perfekt. Funtar nämligen på att komma in nu nästa vecka och uppdatera den!
Bränningen fungerar inte heller klockrent... Köpte en ny brännare hos er i samband med det om jag inte missminner mig (en Pioneer 115D, SATA-anslutning), men fungerar som sagt inte klockrent - får bara upp felmeddelanden i ImgBurn. Är dock inte helt säker om det beror på den gamla datorn eller brännaren. Hur som helst så planerar jag att köpa en ny USB-brännare, då
Samsung 22X DVD-brännare (Extern USB-anslutning) speciellt i åtanke. ********* har en exakt likadan men 200kr billigare, lägsta pris-garanti?
Mvh niklas
Edit: Har BenQ läsare.