hej, såhär ligger det till...jag flashade mitt 360 hos er nån gång i sommras men har inte inte oftast haft tid eller tillgång till att kunna testa om de funkar.
i november nångång fick jag för mej att fixa lite me det och det funkade bra.brände ut Dead space,mirrors edge GTA4,BF:bad company och Left 4 dead. bränner med imgburn btw.
så nu har man suttit och typ klarat ut dom då...fick för mej att bränna ut några fler spel,
bla:
F.E.A.R.2.Project.Origin.X360-Allstars
Far_Cry_2_REGION.FREE.MULTI-ES-EN-IT-FR-GE_XBOX360-Goomba.[
www.UsaBit.com]
Oblivion_GoTY_Edition_NTSC_XBOX360-VORTEX
Har försökt ca 5 ggr nu och inte nån utav dom har funkat..fattar inte va som är fel asså..!?
själva bränningen fungerar finfint. kör på 4x med TDK DVD+R dual layer skivor.När skivorna är färdiga och placerar dom i 360 så låter boxen lite konstigt,börjar läsa skivan men slutar sedan och det står att man skall öppna ta ut skivan...jag gör det och sätter in den igen och boxen börjar läsa igen..efter en liten stund står de att man skall ta ut skiva och rengöra den och ibland står de: ''mixed disc'' elr nått liknande:S
funderar på om de är nån inställning som är fel när jag bränner elr om de bara har varit fel på spelan:/
Är inte så bra på sånthär:P..så skulle uppskatta hjälp!xD