alla nya läsare ligger ju på 200-300 spänn, pioneer och samsung iaf. köp en av dem. :)
Printable View
Hittade en lg GSA-H21N i skåpet o vad jag läst mig till på google så läser den DL skivor. Slipper man köpa sån då :) Men tänkte på en sak, var får jag tag i Stealthfilerna sen då?
www.360patches.com är en bra sida när den fungerar...
rippar du själv så ska du inte pyssla med stealthfiler. det enda du ska göra är att kolla din backup med abgx360 LEVEL 2 för att se att din data partition matchar etc. din stealth är okej om du rippat själv eftersom du vet att den kommer från ett original. abgx360 kollar även att xex, ss matchar varandra så de inte behöver bytas ut.
varför du ska använda LEVEL 2 istället för 3 i abgx360 är för att du inte vill att dina stealthfiler ska bytas ut om de är okej.
aha okej så om jag rippar ett original spel behöver jag ingen stealthfil asså?
nej, det ska du inte behöva... om du får ut dom =) annars får du ladda hem dom från nätet på någon av sidorna vi länkat till
Oki kanon :) har du testat rippa original med den där guiden jag länkade till? tänkte jag skulle ge mig påt i veckan som kommer:D
jag får bara iso filen till max 2 gb, men då använder jag nödöppningshålet. Kan det vara symptoer på för liten dvd skiva? jag använder en på 7.8 gb.
vad menar du? när du rippar med en Xbox 360 drive behöver du inte byta DVD skiva i huvudtaget...
nej det kan inte stämma, glömde säga att jag får ett crc fel @0 också...